Re: Ceci n'est pas un tournesol
Dank jullie wel voor de reacties
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ceci n'est pas un tournesol
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dank jullie wel voor de reacties
Prachtig! en vooral super schoon werk. Ze lijken bijna niet echt; papiertje ook egaal niet donker geworden.
En ik had ook hetzelfde vraag als Denisev1. dus bedankt voor je uitleg.
Ik gebruik altijd de papiertjes van House of Marie, die blijven mooi van kleur, zelfs de witte Ik kan ze aanraden!
Ja! een keertje die site gezien; nu weet ik zeker. Dank je !!
Wat zien ze er gezellig uit! Alleen nog 1 vraagje smelt.je de chocolade en als t afgekoeld is meng je t dan of heb je de chocolade geraspt?
Ik smelt de chocolade inderdaad en als het is afgekoeld, maar nog wel vloeibaar is, dan giet ik het bij de botercrème. Nog even mixen en klaar. Heeeeeeeeeel erg lekkur
Wat een prachtige cupcakes! Mooi op de foto ook.
En ze klinken heerlijk.
Dank je wel
Nog een vraagje: is de spuitmondje van wilton? en wat voor nummer?
Dank je
Je kan spuitmondje 1M of 2D gebruiken. Je hebt dan wel een grote coupler nodig
Wat een heerlijk zomers geheel!
Wordt er gelijk vrolijk van.
De chocolade creme klinkt ook heerlijk,ga 'm gauw een keertje maken.
Vroeg me wel af of hij als vulling zacht blijft of toch harder wordt door dat de taart evt in de koelkast staat?
De kleur groen van de creme is ook heel mooi.
Mag ik vragen welke je hebt gebruikt?
Dank je wel
De crème wordt in de koelkast wel hard, maar als je 'm buiten de koelkast zet is hij zo weer zacht. Botercrème kun je trouwens prima een dagje buiten de koelkast laten. Ik heb deze crème een dag voor het uitdelen gemaakt en niet in de koelkast gezet, maar op een koele plek in huis.
De kleur die ik heb gebruikt is leaf green. Als je tijdens het mixen steeds een klein drupje toevoegt kun je zelf bepalen hoe donker de crème wordt
Prachtig, ook de kleurcombi. Erg mooi!!!
Hey Sneezle, ik zie je reactie nu pas, bedankt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ceci n'est pas un tournesol