Onderwerp: Mijn aller eerste bruidstaart
Pfff... wat een klus, een bruidstaart voor 180 personen! Op de foto(slechte kwaliteit, maar het is de enige foto die ik nu tot mijn beschikking heb, later komen er betere) de stapel van 5 en dan waren er nog 4 aansnijdtaarten van 30 cm in de keuken. De stapel loopt van 15 naar 35 cm.
De taarten waren gevuld met perzik-yoghurt crème, witte chocolade-amandel crème en aardbeienmousse.
Bekleed met ivoor kleurig marsepein en de decoraties zijn nog met mistspray bespoten in parelmoer.
Op de taart 40 marsepein/gumpaste roosjes.
Er onder echte rozen.
Ik kreeg zo veel leuke reacties! De bruid was over enthausiast.
Ik was zelf ook op het feest (was voor een vriendin) en er bleven maar mensen naar mij toe komen met lieve opmerkingen over de taart! Zelfs het personeel van de locatie en de fotograaf waren onder de indruk!
Maar ik moet toch eerlijk zeggen dat ik bruidstaarten toch echt nog een stapje te hoog gegrepen vind voor mij als beginner (in december mijn allereerste taart), ik was zo onzeker en enorm gestrest, daarnaast heb ik in mijn koelkast en vriezer niet eens ruimte voor zoveel taarten (de helft had ik bij de bruid in de koelkast staan)... dus voorlopig houdt ik het bij verjaardagstaartjes enzo!
Nou ja, genoeg gekletst (stress van mij afpraten, haha) bij deze de eerste foto... als ik de betere heb show ik ze hier nog!