Re: Zo leuk, lekker en makkelijk te maken, echt even kijken jullie vinden
Geweldig,
ik ben echt fan van jouw creaties
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zo leuk, lekker en makkelijk te maken, echt even kijken jullie vinden
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig,
ik ben echt fan van jouw creaties
Hartelijk dank Knaapie dat vind ik erg aardig van je
Die zijn chique!!!
Leuk idee zeg! Ziet er heerlijk uit.
Hier nog een fan!
Super leuk weer!!! Dit ga ik ook eens proberen.
Je bent weer lekker en creatief bezig geweest, ziet er top uit!
Dankjewel weer voor de aardige reactie's en wat zijn jullie toch altijd vriendlijk
Ik vind het leuk als mensen iets zien wat ze zelf dan ook gaan maken en daar wil ik ze graag bij helpen als ik dat kan.
Er zullen dus vast wel meer van deze lekkere bakjes volgen hier op het forum denk ik.
Ik ben dus benieuwd wat ik tegen ga komen
Van de 8 heb ik er 1 over. Wat een K* dingen....., je zou er chagerijnig van worden
Willen echt met geen mogelijkheid loslaten.
En ja, ze zijn ingevet en goed uitgehard. Misschien wel te goed.
Zou dat ook nog kunnen?
Laten ze bij jullie wel allemaal los?
Ik ben weer blij...
Kon het niet uitstaan dat het maar niet wilde lukken.
Wat ik nu heb gedaan is ballon niet wassen(had mams gisteren wel gedaan....), flink gesprayd met vet, mycryokorrels toegevoegd en de chocolade gebruikt zoals ik het geleerd heb van Janny Bakker. Dus echt goed op de temp letten.
Over de ballon heen gedaan, ongeveer 10/15 minuten uitharden, niet in de koelkast. Kloddertje chocolade op een bord, daar de ballon opgezet en langzaam leeg laten lopen. Lieten als een tierelier los
Mams(zijn voor haar bbq) zal blij zijn als ze straks thuis komt
Van de 8 heb ik er 1 over. Wat een K* dingen....., je zou er chagerijnig van worden
![]()
Willen echt met geen mogelijkheid loslaten.
En ja, ze zijn ingevet en goed uitgehard. Misschien wel te goed.
Zou dat ook nog kunnen?Laten ze bij jullie wel allemaal los?
Ik ben weer blij...
Kon het niet uitstaan dat het maar niet wilde lukken.
Wat ik nu heb gedaan is ballon niet wassen(had mams gisteren wel gedaan....), flink gesprayd met vet, mycryokorrels toegevoegd en de chocolade gebruikt zoals ik het geleerd heb van Janny Bakker. Dus echt goed op de temp letten.
Over de ballon heen gedaan, ongeveer 10/15 minuten uitharden, niet in de koelkast. Kloddertje chocolade op een bord, daar de ballon opgezet en langzaam leeg laten lopen. Lieten als een tierelier los![]()
Mams(zijn voor haar bbq) zal blij zijn als ze straks thuis komt
Hihi vind het wel grappig dat je aan het schelden ben.
Ik heb de chocolade gewoon gesmolten in zo'n elektrisch smeltbakje van inventum ging helemaal goed.
Ik heb de ballonnen niet schoongemaakt en ook niet ingevet en ze lieten gewoon los dat was echt geen probleem.
Ik dompel hem in de chocolade en zet hem daarna meteen neer en daardoor kreeg hij ook meteen een bodem dus ik heb dat ook niet apart gedaan.
Maar in ieder geval fijn dat het nu gelukt is
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zo leuk, lekker en makkelijk te maken, echt even kijken jullie vinden