Onderwerp: CK Peony cutter. Is deze te koop in Ned?
ik ben op zoek naar deze uitstekerset wie weet of deze te koop is in Nederland en waar?
https://www.ckproducts.com/products/142 … 3-2021-/55
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » CK Peony cutter. Is deze te koop in Ned?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ben op zoek naar deze uitstekerset wie weet of deze te koop is in Nederland en waar?
https://www.ckproducts.com/products/142 … 3-2021-/55
Ik heb deze ooit al eens in een Nederlandse webshop gekocht. Ben al aan het zoeken geweest maar kan niet meer vinden waar. Zal als ik tijd heb nog even oude rekeningen na kijken of ik het nog vinden kan. Vind echter het resultaat van de uitstekers nog niet zo geweldig.
Ik heb deze ooit al eens in een Nederlandse webshop gekocht. Ben al aan het zoeken geweest maar kan niet meer vinden waar. Zal als ik tijd heb nog even oude rekeningen na kijken of ik het nog vinden kan. Vind echter het resultaat van de uitstekers nog niet zo geweldig.
Gevonden, ik heb het toen bij Taartenatelier Dur gekocht. Heb even gekeken daar maar kan het niet meer vinden. Misschien kun je via de leukstetaartenshop het (laten) bestellen.
Dorien4444 schreef:Ik heb deze ooit al eens in een Nederlandse webshop gekocht. Ben al aan het zoeken geweest maar kan niet meer vinden waar. Zal als ik tijd heb nog even oude rekeningen na kijken of ik het nog vinden kan. Vind echter het resultaat van de uitstekers nog niet zo geweldig.
Gevonden, ik heb het toen bij Taartenatelier Dur gekocht. Heb even gekeken daar maar kan het niet meer vinden. Misschien kun je via de leukstetaartenshop het (laten) bestellen.
Ik dacht dat is een makkelijke manier van een pioenroos maken, maar dat valt dus tegen.
Nou ja i.g.g. bedankt voor de moeite.
Hoi,
Mocht het niet lukken met het vinden van die uitstekers dan kan je evt. deze methode proberen http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=215762
Hopelijk heb je er wat aan, groetekes Indira
Hallo,
dit is niet precies hetzelfde, maar ook voor een pioenroos
ellenscreativecakes.nl/shop/peony-petal-cutters.html
is dat misschien wat?
Groetjes!
Hoi,
Indira dank je, die ga ik is uitproberen.
Welliej, ja die ken ik, maar bedoel ik niet i.i.g. Bedankt
deze heb ik ook! hele fijne uitsteker en lekker groot.
Ik heb ze ook bij dur gekocht, als ze ze niet meer op voorraad hebben dan halen ze het van de site, soms staat ie er dan een tijdje later weer bij. Ik zou dus zeggen mail ze even je weet maar nooit.
deze heb ik ook! hele fijne uitsteker en lekker groot.
Ik heb ze ook bij dur gekocht, als ze ze niet meer op voorraad hebben dan halen ze het van de site, soms staat ie er dan een tijdje later weer bij. Ik zou dus zeggen mail ze even je weet maar nooit.
Oh fijn ik ga ze mailen
ik heb bij cakesbien gekocht incl. uitstekers voor bladeren en instructie hoe moet maken en ben wel erg tevreden en krijg hele moiie pioenrozen
ik heb bij cakesbien gekocht incl. uitstekers voor bladeren en instructie hoe moet maken en ben wel erg tevreden en krijg hele moiie pioenrozen
Dank je wel maar ik bedoel echt die van CK
Ik heb Dur gemaild maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.
Weet nou echt niemand waar deze te koop is?
Ik zou zeggen, klim in de telefoon.
Maandags zijn ze dicht, dus misschien daarom nog geen antwoord.
Ik zou zeggen, klim in de telefoon.
Maandags zijn ze dicht, dus misschien daarom nog geen antwoord.
Ja die zijn dicht natuurlijk op maandag niet aan gedacht.
Ik zal ze bellen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » CK Peony cutter. Is deze te koop in Ned?