1

Onderwerp: CK Peony cutter. Is deze te koop in Ned?

ik ben op zoek naar deze uitstekerset wie weet of deze te koop is in Nederland en waar?

https://www.ckproducts.com/products/142 … 3-2021-/55

groetjes Hanneke

2

Re: CK Peony cutter. Is deze te koop in Ned?

Ik heb deze ooit al eens in een Nederlandse webshop gekocht. Ben al aan het zoeken geweest maar kan niet meer vinden waar. Zal als ik tijd heb nog even oude rekeningen na kijken of ik het nog vinden kan. Vind echter het resultaat van de uitstekers nog niet zo geweldig.

3

Dorien4444 schreef:

Ik heb deze ooit al eens in een Nederlandse webshop gekocht. Ben al aan het zoeken geweest maar kan niet meer vinden waar. Zal als ik tijd heb nog even oude rekeningen na kijken of ik het nog vinden kan. Vind echter het resultaat van de uitstekers nog niet zo geweldig.

Gevonden, ik heb het toen bij Taartenatelier Dur gekocht. Heb even gekeken daar maar kan het niet meer vinden. Misschien kun je via de leukstetaartenshop het (laten) bestellen.

4

Dorien4444 schreef:
Dorien4444 schreef:

Gevonden, ik heb het toen bij Taartenatelier Dur gekocht. Heb even gekeken daar maar kan het niet meer vinden. Misschien kun je via de leukstetaartenshop het (laten) bestellen.

Ik dacht dat is een makkelijke manier van een pioenroos maken, maar dat valt dus tegen.
Nou ja i.g.g. bedankt voor de moeite.

groetjes Hanneke

5

Hoi,

Mocht het niet lukken met het vinden van die uitstekers dan kan je evt. deze methode proberen http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=215762

Hopelijk heb je er wat aan, groetekes Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

6

Hallo,

dit is niet precies hetzelfde, maar ook voor een pioenroos
ellenscreativecakes.nl/shop/peony-petal-cutters.html

is dat misschien wat?

Groetjes!

7 Laatst bewerkt door axhanneke (16-06-2013 07:48)

Hoi,
Indira dank je, die ga ik is uitproberen.

Welliej, ja die ken ik, maar bedoel ik niet i.i.g. Bedankt

groetjes Hanneke

8

deze heb ik ook! hele fijne uitsteker en lekker groot.
Ik heb ze ook bij dur gekocht, als ze ze niet meer op voorraad hebben dan halen ze het van de site, soms staat ie er dan een tijdje later weer bij. Ik zou dus zeggen mail ze even je weet maar nooit.

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

9

mrij schreef:

deze heb ik ook! hele fijne uitsteker en lekker groot.
Ik heb ze ook bij dur gekocht, als ze ze niet meer op voorraad hebben dan halen ze het van de site, soms staat ie er dan een tijdje later weer bij. Ik zou dus zeggen mail ze even je weet maar nooit.

Oh fijn ik ga ze mailen

groetjes Hanneke

10

ik heb bij cakesbien gekocht incl. uitstekers voor bladeren en instructie hoe moet maken en ben wel erg tevreden en krijg hele moiie pioenrozen

11

vanwelie schreef:

ik heb bij cakesbien gekocht incl. uitstekers voor bladeren en instructie hoe moet maken en ben wel erg tevreden en krijg hele moiie pioenrozen

Dank je wel maar ik bedoel echt die van CK

groetjes Hanneke

12

Ik heb Dur gemaild maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.
Weet nou echt niemand waar deze te koop is?

groetjes Hanneke

13

Ik zou zeggen, klim in de telefoon.
Maandags zijn ze dicht, dus misschien daarom nog geen antwoord.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

14

anouckjewel schreef:

Ik zou zeggen, klim in de telefoon.
Maandags zijn ze dicht, dus misschien daarom nog geen antwoord.

Ja die zijn dicht natuurlijk op maandag niet aan gedacht.
Ik zal ze bellen.

groetjes Hanneke