1

Onderwerp: leesteken &

Hallo allemaal,

ik heb een mal of tappit of iets nodig voor het leesteken '&'
Zie ze weleens op taarten tussen namen, voornamelijk op bruidstaarten...maar ik kan de mal niet vinden!

Liefs nicje

2

Re: leesteken &

Ik heb er 1 uit deze serie:
amazingcakes.nl/a-22037186/cijfers-en-letters/alfabet-uitstekers-plastic-183-tip/

Ik heb hem ook op het prikbord hier langs zien komen laatst.

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

3

mocht je dicht bij wonen mag je hem best lenen hoor :)

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

4

Het &-teken zit bij alle tappits-sets met hoofdletetr & cijfers.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

@ djoeke: dichtbij woon ik helaas niet haha. Maar tnx voor je hulp.

@marianne: wat vreemd...ik heb die schuine letter tappits van FMM geloof ik. Wel cijfers erbij, maar geen leestekens. Geen idee meer waar ik ze gekocht heb, het zijn geloof ik 3 tappits totaal.
Maar die uppercase heb ik nog niet, dus dan kan ik die in ieder geval mee bestellen.
TNX!

6

Bij alle hoofdletters zitten de cijfers, bij de schuine letters (Upper case script) zit ook het  &-teken, het zijn 4 tappit-linealen... Misschien ben je er eentje kwijt? ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Dus.............ik echt heel goed aan het zoeken gegaan. Want toen ik naar de linealen keek zag ik dat ik inderdaad een deel moest missen! Niet alleen het & teken hihi. En ja hoor, in een doosje, tegen de zijkant aan stond ie dan....het vierde lineaaltje MET het '&' teken  :o
Bijna niet te zien en daardoor dus in het verkeerde doosje bewaard...

Stom stom stom stom  :D