Onderwerp: leesteken &
Hallo allemaal,
ik heb een mal of tappit of iets nodig voor het leesteken '&'
Zie ze weleens op taarten tussen namen, voornamelijk op bruidstaarten...maar ik kan de mal niet vinden!
Liefs nicje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » leesteken &
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
ik heb een mal of tappit of iets nodig voor het leesteken '&'
Zie ze weleens op taarten tussen namen, voornamelijk op bruidstaarten...maar ik kan de mal niet vinden!
Liefs nicje
Ik heb er 1 uit deze serie:
amazingcakes.nl/a-22037186/cijfers-en-letters/alfabet-uitstekers-plastic-183-tip/
Ik heb hem ook op het prikbord hier langs zien komen laatst.
mocht je dicht bij wonen mag je hem best lenen hoor
Het &-teken zit bij alle tappits-sets met hoofdletetr & cijfers.
@ djoeke: dichtbij woon ik helaas niet haha. Maar tnx voor je hulp.
@marianne: wat vreemd...ik heb die schuine letter tappits van FMM geloof ik. Wel cijfers erbij, maar geen leestekens. Geen idee meer waar ik ze gekocht heb, het zijn geloof ik 3 tappits totaal.
Maar die uppercase heb ik nog niet, dus dan kan ik die in ieder geval mee bestellen.
TNX!
Bij alle hoofdletters zitten de cijfers, bij de schuine letters (Upper case script) zit ook het &-teken, het zijn 4 tappit-linealen... Misschien ben je er eentje kwijt?
Dus.............ik echt heel goed aan het zoeken gegaan. Want toen ik naar de linealen keek zag ik dat ik inderdaad een deel moest missen! Niet alleen het & teken hihi. En ja hoor, in een doosje, tegen de zijkant aan stond ie dan....het vierde lineaaltje MET het '&' teken
Bijna niet te zien en daardoor dus in het verkeerde doosje bewaard...
Stom stom stom stom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » leesteken &