1

Onderwerp: Ervaringen printer Canon Pixma MG5350

Hoi,

Ik wil graag een foodprinter gaan aanschaffen en dacht aan Canon Pixma MG5350. Wie heeft hier ervaring mee en zou dit met mij willen delen?!

Verneem heel graag, groetekes Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

2

Re: Ervaringen printer Canon Pixma MG5350

Niemand?!......

3

ik  heb er sinds zondag een dus nog geen ervaring
1 plaatje mee geprint

4

miss schreef:

ik  heb er sinds zondag een dus nog geen ervaring
1 plaatje mee geprint

Hoi,

Dank voor je reactie!! Heb je de Canon 5350? En hoe zag het printje eruit, waren de kleuren mooi helder en zonder vlekken of vegen/strepen?

Verneem graag, groetekes Indira

5

ja geen klachten

6

Hoi,

Nogmaals dank voor je reactie! Ik ga deze printer aanschaffen; deze is bij de Kijkshop in de aanbieding voor € 69,99!!

Nog een laatste vraag: waar heb je je eetbare inkt gekocht?

Groetekes, Indira

7

Ik zag laatst een geprinte afbeelding op een cupcake. De theekamer Na wat Googlen kwam ik op deze website. Kan je echt zelf met een gewone printer afbeeldingen printen op wat voor soort materiaal? Heel gaaf zeg! En Waar koop je lege inktcartridges dan om de eetbare inkt in te doen? Bij een Printshop ofzo? De cupcake die ik bedoel staat hier, kan je die echt zelf maken?

8

Indira schreef:

Hoi,

Nogmaals dank voor je reactie! Ik ga deze printer aanschaffen; deze is bij de Kijkshop in de aanbieding voor € 69,99!!

Groetekes, Indira

Je kan bij Bouwhuis kijken voor je inkt. IS niet de goedkoopste maar de inkt is wel goed en de kleuren mooi helder.
Ik heb bij Bouwhuis al mijn eetbare printzooi (inc de printer) gekocht en ik ben heel erg tevreden.

9

Pinqui schreef:
Indira schreef:

Hoi,

Groetekes, Indira

Je kan bij Bouwhuis kijken voor je inkt. IS niet de goedkoopste maar de inkt is wel goed en de kleuren mooi helder.
Ik heb bij Bouwhuis al mijn eetbare printzooi (inc de printer) gekocht en ik ben heel erg tevreden.

ik heb ook complete gekocht incl. printer en zeer teverden