1

Onderwerp: kenwood km282 prospero

ik wil een keukenmachine aanschaffen maar k weet echt niet welke..

Nu is min oog gevallen op de kenwood prospero km282, heeft iemand deze machine en wat zijn de ervaringen??

of heeft iemand suggesties voor een andere machine?

2

Re: kenwood km282 prospero

Kenwood op zich heeft prachtige mixers. Ik ken dit type niet. Maar in ieder geval heb je hier wel een upje....

Zelf heb ik een kitchenaid maar ben hier heel erg blij mee. Tja.. het hangt er ook vanaf hoeveel je te besteden hebt.

3

Ik heb de prospero, en ik ben er heeeel erg blij mee.
Ik heb nog geen dingen ontdekt die ik er niet mee kan doen, of waar ik tegenaanloop.
Heb echter geen ervaring met andere machines.

De nieuwe Trigger Arrow --> www.triggercars.eu www.facebook.com/triggercars
Mijn mooi verzameling sneeuwbalbolletjes --> www.facebook.com/sneeuwbalbolletjes

4

Ik heb deze ook. Ik ben er best tevreden mee, maar zou hem nu niet meer kopen omdat ik liever een grotere mengkom zou hebben. Voor de rest, prijs/kwaliteit; prima ding!

5 Laatst bewerkt door mistique (11-05-2013 08:32)

hihi ik heb gisteren hints gegeven aan mijn hubbie dat ik deze wil voor mijn moederdag (is morgen hier in België)
Goeie prijs voor de mogelijkheden en opties die je erbij krijgt... Al veel positief gehoord over het merk... En minder duur als een apparaat die enkel voor patisserie bedoeld is (of waar je je extra opzetstukken appart moet bijkopen)

Hopelijk heeft hij onthouden dat het specifiek die is dat ik wil  :lol:

ps: voordien wou ik ook zo'n flashy kitchenaid, maar nu ik gezien heb hoeveel opties je met deze hebt...