1

Onderwerp: 2 taartjes gemaakt vandaag

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/32400_457594840992083_54367673_n.jpg

Nordin zag mij bezig met de roze taart van eerder vandaag. gelijk kwam de vraag wanneer we thuis weer eens een taartje kregen want dat was al weer even geleden. ehm... nou als je mazzel hebt ligt er nog ergens een klein biscuit in de vriezer, moet je maar even kijken... het duurde even en toen kwam hij met een heel scheef en schuin verfrommeld bicuitje wat ergens klem had gezeten.... nou ja we zien wel. ik had uiteraard nog iets vulling over, want ja ik heb ook altijd te veel ;) dus kom maar op. de nieuwe molds van Karen Davies wil ik toch zeker ook wel uitproberen in het zilver met zwart ;) ze werken zoals we gewend zijn weer heel snel en goed. dit is dus een taartje van nog geen uurtje werk (buiten biscuit en vullingen maken dan, want die had ik al) je ziet dat hij niet helemaal superstrak loopt in de lijntjes, dat komt door het weglaten van het koelen na het afsmeren. Nordin had trek ;) ow en onder het toppertje gemaakt van de cupcaketopper zit een kleine verhoging van fondant zodat hij iets boller kwam te liggen ;). ik hoop weer dat jullie het ondanks dat het een heel snel taartje is toch leuk vinden ;) de link naar het andere taartje plaats ik hier is stapeltaart namelijk ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: 2 taartjes gemaakt vandaag

Het het silli binnen gehad .maar hoe Maak je nu Un mal Van Kant

3

Wow prachtig! En dat voor 'zomaar even een snel taartje'

.. Want taart kan altijd!!

4

:thumb: heel mooi

5

Mooi,  en zo scheef en verfrommeld kan het kapsel nooit geweest zijn of je bent een geweldig beeldhouwer/ boetseerder met vulling, want je ziet er niets van.

6

Wat een leuke mal zo!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

7

Ik heb ook al naar die mal gekeken, wel of niet kopen. Dit haalt me over! Wat een prachtig resultaat van een snel taartje. En gaaf in die kleurtjes...

8

Heel erg mooi...zeker voor een ff-tussendoor-en-snel-want-ik-heb-trek-taartje...
Doe ik je in de verste verte niet na. Dan zie je toch iemands ervaring in het taarten maken.

Heel erg mooi..

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

9

Moodswing schreef:

Mooi,  en zo scheef en verfrommeld kan het kapsel nooit geweest zijn of je bent een geweldig beeldhouwer/ boetseerder met vulling, want je ziet er niets van.

In mijn vorige leven was ik vast stucadoor ;) hij was echt zo van zal ik het gewoon doen of zal ik hem toch maar weggooien? Maar ik wilde zo graag deze molds even op een taartje zien ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10 Laatst bewerkt door Tigrasas (23-04-2013 21:25)

Er mooi gemaakt, ik hou wel van dat zwart/zilver wat jij veel gebruikt, ik heb van het weekend ook beide molds gekocht en heb al e.e.a. Uitgeprobeerd, ik vind ze echt geweldig

Heb je trouwens al de workshop agenda voor de maanden mei en juni??

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

11

erg mooi  :thumb:

mag ik vragen welke mold het is???

12

Hydrangea van Karen Davies

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

13

Tigrasas schreef:

Heb je trouwens al de workshop agenda voor de maanden mei en juni??

Ik ga er even een weekje tussen uit in mei en mijn zoon gaat examen doen, die periode wil ik dus vrijhouden. Dan krijgen we de zomervakantie dus ik neem heel even een kleine break. Ik wil voor na de zomer vakantie wel weer nieuwe workshops gaan plannen... Heb je nog voorkeur voor iets?

14

Ja, wil graag silly and more bij je volgen, kun je mij mailen als je een datum hebt?

15

zal ik doen ;)

16

Van het verfrommelde taartje zie je niets meer,  :thumb:  gedaan!
Ik vind hem erg goed gelukt en leuk :)

Vraagje: hoe maak je deze kleur zilver?

17

Wat jammer dat je mijn vraag niet wil beantwoorden  :s

18

Wow... uurtje..ff snel... trek... vervrommeld...zucht...en dan zo een resultaat... KLASSE!!!

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes