Onderwerp: 2 taartjes gemaakt vandaag

Nordin zag mij bezig met de roze taart van eerder vandaag. gelijk kwam de vraag wanneer we thuis weer eens een taartje kregen want dat was al weer even geleden. ehm... nou als je mazzel hebt ligt er nog ergens een klein biscuit in de vriezer, moet je maar even kijken... het duurde even en toen kwam hij met een heel scheef en schuin verfrommeld bicuitje wat ergens klem had gezeten.... nou ja we zien wel. ik had uiteraard nog iets vulling over, want ja ik heb ook altijd te veel
dus kom maar op. de nieuwe molds van Karen Davies wil ik toch zeker ook wel uitproberen in het zilver met zwart
ze werken zoals we gewend zijn weer heel snel en goed. dit is dus een taartje van nog geen uurtje werk (buiten biscuit en vullingen maken dan, want die had ik al) je ziet dat hij niet helemaal superstrak loopt in de lijntjes, dat komt door het weglaten van het koelen na het afsmeren. Nordin had trek
ow en onder het toppertje gemaakt van de cupcaketopper zit een kleine verhoging van fondant zodat hij iets boller kwam te liggen
. ik hoop weer dat jullie het ondanks dat het een heel snel taartje is toch leuk vinden
de link naar het andere taartje plaats ik hier is stapeltaart namelijk 
heel mooi