Onderwerp: een taart met alleen maar achterkanten :(
Soms gaat alles mis, ik ben nog niet zo heel lang bezig maar vandaag lukte het gewoon echt net.
Gisteren bij het bakken ging het als, de biscuit was in 1e instantie niet echt gaar, maar gelukkig kon ik dat nog herstellen.
Daarna oranje botercreme maken, dat ging goed hoor, totdat mijn klopper van mijn keukenmachine ontplofte
over op de handmixer... botercreme gered.
Nou wilde ik deze keer echt oefenen met strak afsmeren en bekleden, dus super mijn best gedaan (alleen gevuld met de oranje botercreme en vanmorgen afgewerkt en dacht dat hij best strak was afgesmeerd....
Daarna de oranje marsepein gepakt,ik had alleen oranje van de Xenox en die heb ik na een aantal minuten kneden dus ook maar meteeen de vuilconainer ingegooid... wat een troep. Maar ja wat dan? Voor het eerst met fondant bekleden dan maar.. pff wat werkt dat anders dan marsepein zeg, ik kreeg het gewoon niet goed.
Daarna volledig inspiratieloos mijn taartje afgemaakt, ik ben een beetje verdrietig, zelfs het sjabloon niet in het midden gelegd
... ik denk dan maar volgende keer beter want slechter kan het in ieder geval niet

Nu maar hopen dat de binnenkant er uitziet zoals ik hoop (foto volgt als hij is aangesneden
volgende x beter.

ok moeilijker dan met marsepein
)