Onderwerp: [feedback/tips welkom!] Parade van afgelopen tijd!
Een van de eerste taarten die ik dit jaar maakte was een carnavalstaart, voor al mijn collega's met wie ik tijdens de carnaval in de kroeg aan het werken was. Na de carnaval hebben wij dan zelf een feestje, dit jaar dus mèt taart!
Cake gevuld met creamcheese frosting en jam, afgesmeerd met dezelfde creamcheese frosting.
In februari maakte ik dit taartje voor de trouwdag van mijn ouders.
Vulling was met witte chocoladeganache en bosvruchten, ook voor het eerst afgesmeerd met ganache.
Het broertje van een vriendin was jarig en is tevens groot Ajax-fan, of ik een Ajax taart kon maken. Dat wilde ik wel proberen... (tot grote woede van m'n broertje en vader die juist Feyenoord-fans zijn
)
De vulling was op verzoek met caramel en bosvruchtencreme.
Het resultaat:
Op aanvraag van mijn bazin een taartje voor haar buren die een zoontje gekregen hadden.
Gevuld met een frisse bosvruchtencreme en ...?
Een teamgenootje had de Ajax taart op facebook gezien en vroeg mij of ik er nog eentje wilde maken, voor haar vriend die ook groot Ajax fan is.. Vooruit!
Gevuld met bastognecreme en bosvruchten.
Tot slot een taartje voor Jamie, die 1 jaar werd!
Op verzoek gevuld met chocolade en aardbeien.
Wilde eigenlijk zelf puzzelen, maar daar had ik de tijd niet meer voor dus uitgeweken naar een printje.
Ben zelf nog wat kritisch over de letters, die mogen wat strakker/mooier, maar wat een gefriemel om die uit de cutters te krijgen... 
Naast deze gedecoreerde taarten ook nog een heerlijke Citroen-yoghurt taart gemaakt en een Chocolade-kersen taart. 

alleen effe lintje strijken voordat je het om de taart doet
ben er jaloers op!