51 Laatst bewerkt door nathalie47 (08-10-2013 09:19)

Re: Advies voor beginnend huisvrouwtje.

..

52 Laatst bewerkt door nathalie47 (08-10-2013 09:19)

..

53 Laatst bewerkt door nathalie47 (08-10-2013 09:19)

..

54

Leuk om zo te lezen hoe je vordert en bezig bent met bakken etc!

Heb je al eens een puzzelplaatje geprobeerd? Ik ben benieuwd!

55 Laatst bewerkt door nathalie47 (08-10-2013 09:19)

..

56

Als je drie kleurtjes koopt, rood geel en blauw kom je een heel eind met kleuren. Je kunt deze kleuren mengen. Rood en geel is oranje, Rood met wit is roze, rood met blauw is paars, geel met blauw is groen enz. Het is een kwestie van uitproberen hoeveel je van elke kleur moet gebruiken om de juiste kleur te krijgen, en hele specifieke kleuren zal niet lukken, maar je kan zo toch al heel veel kleuren zelf maken. Weet niet of er een intratuin, of een welkoop in de buurt is, maar ook daar verkopen ze kleurstof.

57

Kleuren ga ik binnenkort ook voor het eerst doen. Kijk die kleurstof is een hele aanschaf. Maar ik heb een startsetje gekocht met daarin diverse kleuren. En je gebruikt maar een druppeltje ofzo per keer kleuren, het is niet dat je hele flesjes gebruikt. Leuke investering denk ik zo!

Heb het bij Jamin gekocht.

Kom je uit de buurt van etten leur?
Ik heb daar mijn workshop ruimte en heb 1 x per maand een freubelavond, dit houd in dat je je eigen materiaal mee brengt ( bv een beetje fondant om te boetseren ) er komen meerder taart mutsen en zo leer je van elkaar, er is altijd wel iemand die je kan helpen, er zijn geen kosten aan verbonden alleen een bijdrage van 1 euro voor de koffie.
Morgenavond is er 1 ( 27 juni) aanvang 20:00 uur tot 23:00 uur.
Het adres is vosdonk 39 t in etten leur.
( kijk ook eens op mijn site voor leuke kleine workshops en de openingstijden van de winkel )
Misschien tot snel
Groetjes cindy

Van Cindy , workshopruimte en taart(web)winkel in etten-leur, kom gezellig eens langs.

59 Laatst bewerkt door nathalie47 (08-10-2013 09:20)

..

60

wat leuk zo dit toppic!

heel veel succes met je komende bevalling!
en lekker genieten van je taart en je baby..

Ben dyslectisch en hoop dat niemand mij daar op afrekent…
Taarten bakken is gewoon heel erg leuk!!!