Onderwerp: Advies voor beginnend huisvrouwtje.
..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Advies voor beginnend huisvrouwtje.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
..
Voor het bekleden van figuren kan ik zeggen, neem een paar mooi koekjes uitstekers en ga daar eens mee los. Je kunt hele leuke dingen doen met koekjes uitstekers en marsepein. Een beetje supermarkt of xenos verkoop tegenwoordig wel koekjes uitstekers. Veel plezier, en voor je het weet ben verslaafd aan het maken van taarten en cupcakes.
ik heb je even gemeld want je staat in de verkeerde rubriek.
En als antwoord op je vraag, kijk eens een beetje rond op het forum, er zijn ook veel mensen die hun eerste taart pogingen posten, dus dan kun je zien wat anderen de eerste keer presteren.
[MOVE] --> Decoreren
..
..
..
Je kan altijd nog de bescuitmix halen deze is bij mij
Nog nooit mislukt. Ik verwarm mijn eieren niet gewoon
Op kamertemperatuur. Weet niet hoe de anderen het doen
Maar bij mij gaat t prima
Succes het gaat vast lukken
..
Fijn dat het gelukt is
..
..
hartstikke leuk hoor, mijn eerste creaties heb ik helemaal maar niet gepost, ben ook een beginneling en eigenlijk is mijn mening, als je kind of familielid het mooi vind en vooral lekker, blijft de liefde van het maken over en de kruimels en dan zal het mij een zorg zijn wat naderen ervan vinden, deze zal jouw kind vast en zeker mooi hebben gevonden toch!!!????
Ziet er toch goed uit, zeker voor de eerste keer.
Ik vind het ook mooi gelukt hoor super.
Ik denk dat je zoontje er erg blij mee zal zijn en daar gaat het om.
Ik begin ook nog maar net en merk ook dat ik het rondom afsnijden lastig vind. maar ach oefening baart vast ook bij ons kunst
Mooie prestatie voor een beginnend huisvrouwtje.
Ik gebruik bij het afsnijden een draaiplateau. Die kun je voor € 6,49 kopen bij Ikea. Niet zo'n dure van Wilton. Je zet daar je taart op en draait deze rond en tegelijkertijd kun je de rand afsnijden.
..
Die vlinders zijn stempels.De vloeistof die je er op doet is verf(eetbaar) van americolor of wilton.En dan stempel je de vlinder op je taart.Dat kan dan in verschillende kleuren als je wilt.
Succes.
Dat gaat wel heel snel als je het wilt gebruiken.
Toch eens kijken voor een leuk kleurtje.
Bedankt.
..
..
..
Als je cupcakes vult, dan kun je bijvoorbeeld met een appelboor een gaatje maken. Spuit met behulp van een spuitzak je vulling erin en dek af met het kapje dat je er met de boor hebt uitgehaald. Eventueel smeer je af met een laagje (niet gekleurde) botercreme om de bovenkant te effenen voordat je er marsepein op legt.
Grotere letters en cijfers... = grotere uitstekers. Neus eens goed rond op dit forum en/of op youtube, dan kun je zó veel tips vinden!
..
..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Advies voor beginnend huisvrouwtje.