1

Onderwerp: Amateur mixer nodig vanwege armoperatie

Hallo allemaal, vanwege een recente elleboogoperatie (na een val), kan ik een flinke tijd mijn linkerarm niet (goed) gebruiken. Ondertussen ben ik het bankhangen helemaal zat en omdat ik gek ben op cupcakes en taartjes maken, wil ik graag een mixer kopen (heb nu een handmixer, maar ik kan met links de kom niet vast houden, want ik mag absoluut geen kracht zetten, dus lukt niet).
Omdat ik niet zoveel geld uit wil geven aan een keukenmachine, omdat ik er geen professionele dingen mee maak... Zat ik te kijken naar iets van rond de 100,-. Iemand tips? Wil het liefst een zwarte of zilvere zodat hij mooi op het aanrecht kan blijven staan. Kun je met zo'n ding ook deeg voor bijv appeltaart laten kneden?
Hoor graag jullie reacties, bedankt alvast!

Re: Amateur mixer nodig vanwege armoperatie

Even googelen op Bohmann of Bomann of Clatronics

3

En wat vinden jullie van de Bestron Mixer Profi AKM500? O.a. Bij Bol.com te krijgen...

4

Zag in de folder van de Lidl dat ze volgende week hun keukenmachine ook weer in de aanbieding hebben. kost 80 euro

5

Maar is dat niet een heel ander apparaat dan? Het kan ook zoveel andere dingen, doet dat niet af aan het mixvermogen voor beslag en deeg?

6

hallo
bij de blokker hebben ze een mixer met kom die je niet hoeft vast tehouden voor 25.00 euro
ik dacht dat deze van tomado is succes en beterschap met je arm

7

Meltdown schreef:

En wat vinden jullie van de Bestron Mixer Profi AKM500? O.a. Bij Bol.com te krijgen...

Ik heb deze keukenmachine sinds kort in huis, besteld via www.aximax.nl en hji bevalt me tot nu toe prima.

Meltdown,
Ik heb de machine van de Lidl en ben er helemaal blij mee.
Biscuit lekker luchtig, brooddeeg en koekdeeg geen probleem.
En kleine hoeveelheid slagroom doe ik met de handmixer want dat gaat niet vlotjes.
Verder zitten er wat schuiven bij om te hakken of te schaven en dat gaat ook prima; gebruik deze alleen bijna niet.
Ook de smoothiemaker  gaat perfect.
Heb hem nu bijna 3 jaar.
Bak niet ontzettend vaak maar wel regelmatig.

Meltdown,
Ik heb de machine van de Lidl en ben er helemaal blij mee.
Biscuit lekker luchtig, brooddeeg en koekdeeg geen probleem.
En kleine hoeveelheid slagroom doe ik met de handmixer want dat gaat niet vlotjes.
Verder zitten er wat schuiven bij om te hakken of te schaven en dat gaat ook prima; gebruik deze alleen bijna niet.
Ook de smoothiemaker  gaat perfect.
Heb hem nu bijna 3 jaar.
Bak niet ontzettend vaak maar wel regelmatig.