Zo, Sita heeft gezegd... kla-bàm
Ooit gehoord van tact???
@Sinful Sweets
Geniet maar lekker van de positieve reacties van het bruidspaar en de gasten, daar gaat het uiteindelijk toch om! Ik neem aan dat ze weten dat je pas vier maanden aan het taarten was en dat ze wel eens iets van je gezien hebben? Als zij dan een bruidstaart van je willen... Mooi compliment vor jou, toch?!
Je taarten kunnen idd wel nog wat strakker, maar dat is een kwestie van oefenen en specifiek daarop letten.
Aan je bruidstaart zie ik dat degenen die 'm hebben opgebouwd er gewoon niet zo voorzichtig mee omgegaan zijn als wij taartkunstenaars zouden doen... De vouw onder de M is naar boven gedrukte bekleding, vandaar ook de extra ruimte onderaan die taart. Het lijkt alsof de taarten wat aan het inzakken zijn geweest (en dan gaat de bekleding natuurlijk een beetje 'flodderen') - misschien zijn ze te lang uit de koeling geweest?
In het algemeen heb ik het idee dat je je taarten wat beter moet koelen voordat je ze bekleed, en dan de bekleding er rustig en glad omheen werken en goed smootheren. Zo voorkom je luchtbellen en verzakkingen
Vind dat grote hart en de lussenstrik heel mooi, en je besteed aandacht aan de details op je taarten. 
You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be