1

Onderwerp: Iemand ervaringen met deze MixMaster of Australia?

Hallo allemaal,

Is er iemand die bekend is met de Espressions Mixmaster of Australia?

http://www.surprisekookgerei.nl/catalog … cted=11212

http://www.keukenmachineshop.nl/product … tAodEUYAIA

Ik hoor het graag.

Gr  Marijke

Groetjes Marijke

2

Re: Iemand ervaringen met deze MixMaster of Australia?

up

Groetjes Marijke

3

nog niemand?

Groetjes Marijke

4

up

Groetjes Marijke

5

up

Groetjes Marijke

6

Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk wel dat het een super machine is! Ik heb even naar de eigenschappen gekeken en het is een degelijke machine zeker gezien de garantie! 5 jaar garantie op de machine, 10 jaar garantie op de motor.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

Zier er  goed uit maar wat een geld! Voor dat geld heb je ook bekendere merken waar meer mensen ervaring mee hebben, z ou ik denken.... Heb je al op Kieskeurig.nl gekeken wat ze er van zeggen?

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

8

Ik denk ook zeker dat het een super machine is, anders geven ze toch niet zo een lange garantie lijkt me.

En ja het is veel geld, maar een kitchenaid is duurder.

Je kan daar wel meerdere opzestuken op doen, maar dat neemt wel de echte goede functionaliteit van de machine af denk ik.

IK heb deze bij kookwinkel de Kookwekker bij mij gezien.

Deze mw heeft ook 15 jaar lang kitchenaid verkocht ( nu niet meer omdat die firma moeilijker is gaan doen en zij een contract moet tekenen voordat zij de apparaten geleverd kan krijgen en dat wilt deze mw niet, dus vandaar geen verkoop kitchenaid meer bij haar, maar deze die ook bij het tv programma Masterchef Australia staat.

Ik kan er alleen deze review over vinden nl   

http://www.keukenmachineshop.nl/review/ … aster.html

Verder weet ik ook dat je een kenwood voor dit geld hebt maar dit lijkt mij echt een super machine.

Hij heeft ook meer andere functies zoals

12 Traploos instelbare snelheden

LCD-display: met snelheidsweergave en kookwekker tot 90 min en 'count down timer' tot 20 min.

unieke instant pauze functie

Ik denk dat deze net nieuw in nederland is vandaar weinig reviews.

Groetjes Marijke

9

up

Groetjes Marijke

10

up

Groetjes Marijke

11

up

Groetjes Marijke

12

Waarom al die up-jes? Volgens de regels niet toegestaan.........

13

oh sorry ik dacht dat als het niet meer in het begin scherm staat het niet gelezen wordt

Zal het voortaan laten

Groetjes Marijke

14

Als je google op Sunbeam Cafe Series, Sunbeam Foodmixer MX9200 dan zie je hetzelfde apparaat met een ander naamplaatje....voila...

Ditzelfde geld voor de Solis Kitchen Queen Pro type 808 deze wordt in de US en Canada verkocht als de Breville 5-Quart Die-Cast Stand Mixer BEM800XL. Daar staat bij de beschrijving dat deze uit Australie komt en hier wordt er beschreven dat deze uit Switzerland komt....

Zelf twijfel ik nog tussen de Solis en Kenwood 010, 020 of 030.
Ik vind een gecombineerd apparaat een risico. De uitbreidingen zijn best duur en als er iets aan het hoofdapparaat kapot gaat heb ik niets meer. Ook lijkt het mij lastig als mijn deeg lekker aan het draaien is en bv. de foodprocessor of blender of iets anders wil gebruiken dit niet kan en ik moet wachten. Met losse apparaten ontloop ik deze beide bezwaren alhoewel ik de Kenwood erg mooi vind. Ik weet niet welk apparaat krachtiger is met het bewerken van deeg etc.

15

Hoi,

Bedankt voor je mailtje.

We ( ik en mijn ml ) hebben afgelopen zaterdag een mooie zwarte Kitchenaid artisan en een magimix 3200 xl  aangeschaft bij Oldenhof.

Echt je wilt niet weten hoeveel informatie ik heb opgezocht over dus de espressions, de Kenwood ( De Kenwood major titanium mega pack ) en de kitchenaid Artisan.

Uiteindelijk besloten om voor de kitchenaid te gaan ( de hulpstukken die idd best duur zijn, kan je zelf beslissen of je die wilt aanschaffen als je die echt nodig hebt, en verder is de kitchenaid een super apperaat en een mooi sieraad in je keuken.

De Kenwood vond ik toch iets minder mooi en teveel verloren stroomgebruik omdat de motor onderin de machine zit.

Over de espressions: Als je daar toch voor wilt gaan is er mij verteld bij de oldenhof dan je dan beter voor een solis kunt gaan, waarom weet ik niet, ik ben er verder niet op in gegaan, omdat wij voor de kitchenaid zijn gegaan en er een magimix bij hebben genomen.

En weet je of dat je een goede aankoop hebt gedaan weet je eigenlijk pas na een tijdje.

We hadden eerst een philips hr7775 gekocht, veel spijt van!.

Ga ervan uit dat we nu een goede keuze hebben gemaakt. Het is verder niet dat ik bak voor anderen, weet niet of jij dat wel doet?

Groetjes marijke

Groetjes Marijke