Re: Kopykake projector 300kx

Jooohooeee heb m!!! Grappig floor, we hebben dezeldde achternaam ;) dus heb jouw kopykake in handen gehad, mr ik heb een ander type gekocht... Dus hij ligt weer veilig bij harolds!

1 lamje doet t alleen niet en ik zie geen garantiebewijs, die moet je invullen en opsturen namelijk, dus ik bel ze morgen weer  :think:

Moeilijk om je plaatje scherp te krijgen wel, mr kan niet wachten om m ge gebruiken... Lichamelijk ben ik vandaag alleen niet op mn best en ga nu nr bed  :x

Dromen over koek! Deeg is goed om morgen te maken en dan hoop morgen versieren, mr 'vrees' voor woensdag :Y

www.dekoekboetiek.blogspot.nl & www.facebook.com/DeKoekboetiek
sites nog niet helemaal af, mr stuur een email voor de mogelijkheden!

77

Hahaha, toevallig!!!
Dan weet je nu waar dK voor staat in m'n naam hier. :)

Ik heb inderdaad 'gewoon' de 300xk besteld.
Heb hem niet bedrijfsmatig nodig, dus ik denk dat dit goed genoeg moet zijn.
Ben wel heel benieuwd nu je zegt, moeilijk om het plaatje scherp te krijgen.
Misschien ffies oefenen denk want zie toch vaak bij sweettopia dat het aardig scherp te krijgen is op foto's/filmpjes.

Ik weet nog ffies niet wanneer ik hem op kan halen.
Gisteren was het te mooi weer vond ik om de kinderen mee op pad te nemen, gezien ze dan graag buiten spelen.
En vandaag zat het er ook niet echt in, dus misschien morgen dat ik (of m'n man) em ophaal. :-)
Hebben namelijk een puppy van 13 weken, dus tis ook heel erg plannen om haar heen, hihihi.

Ik had wel al bedacht dat ik even de kinderboeken van me kindjes in zou kijken voor een leuk idee.
Maar eigenlijk nog geen tijd voor gehad.
Heb wel al chocoladekoekjesdeeg gemaakt, dus moet alleen ffies bedenken wat ik ga doen en anders worden het ronde/ovale koekjes waarvoor ik dan later ffies bedenk wat er op komt. :D

Nou heel veel plezier alvast morgen. :D

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

78

DHL is aan de deur geweest!!! Hij is binnen! Zo jammer dat ik vandaag geen tijd heb om hem uit te proberen! Ach misschien vanavond nog haha

Voor diegene die hem besteld hebben! Veel plezier ermee,
Zal binnenkort het resultaat plaatsen.

Groetjes Rianne
Www.facebook.com/koekiekoekie.nl

www.koekiekoekie.nl. Koekje erbij?

79 Laatst bewerkt door De KoekBoetiek (11-04-2013 05:56)

Oh een puppy   :) !!! Leuk!! ♥♡

Nou kopykake bevalt goed!!! Hoop bij jullie ook  :Y Ik zag je megabestelling lizzie, kan me voorstellen dat je er nog geen tijd voor had zeg maar

Iemand interesse in een Cookie Swap dag in september? Of ander soort koekjesfeest ..

80 Laatst bewerkt door FloordKB (11-04-2013 08:07)

Lijkt me leuk!
Ieder van ons (in dit topic) heeft toch ook wel aardig ervaring met icing en misschien is het dan leuk om een gezamenlijk groot project te maken?
Of juist iets wat nog op het "altijd-nog-willen-doen-maar-nog-geen-tijd-voor-gehad"-lijstje staat?  :lol:

Edit: de koekjes liggen hier al klaar om afgebakken te worden als mijn zoontje straks naar de psz gaat en vanmiddag ga ik ffies met manlief mijn kopykake halen. :D
Ben heeeeeeel benieuwd.
Vanavond denk ffies freubelen als het gaat lukken.

81

Lijkt me leuk.... Die projector staat nog in de doos, ben bang als ik hem uitpak dat ik me niet kan beheersen hihi.

[verwijderd, edit tipsytaartje]

Groetjes

82

Ben benieuwd naar de fotos.. Heb ook wel interesse ;)

83

Ik ben heeeeeeeeeel blij met de kopykake!
Ik ga vanavond eindelijk ffies de knoop doorhakken wat ik morgen ga maken.
De koekjes zijn al gebakken (grote ronde choco-koekjes gebakken), dus morgen icing maken en versieren en zaterdag hoop ik showen. :D

@Koekboetiek: Maar om ffies terug te komen op het scherp krijgen van de afbeeldingen...
Bij mij was ut eigenlijk geen probleem?
Ik krijg het heel makkelijk en snel scherp gesteld moet ik zeggen als ik ook met de hoogte enzo speel.
Is het ondertussen al wel gelukt?

@lizzie: Hihihi, hier meteen de doos open gemaakt ook.
Kon me ook daar toe niet beheersen!
Hij staat zo in mekaar, en je hebt zo door hoe die werkt dus heb je een kwartiertje tussen door, gewoon ffies kijken zou ik zeggen. :D
Maar als ik eerlijk ben was ik heeeeeeeeeel blij dat ik trouwens dat ik em via Harolds heb kunnen bestellen.
Ik heb aardig wat dingen al uit Amerika en China besteld, maar ben der klaar mee.
Dus het zou fijn zijn als er een verkooppunt komt, maar ik zou het me persoonlijk niet op de hals willen halen.  ;)

84 Laatst bewerkt door De KoekBoetiek (12-04-2013 06:08)

Sorry, vergeten te melden, scherp stellen was uiteindelijk wel gelukt!!!

Ben er super blij mee, alice in wonderland koeken zijn af, plaats binnenkort op facebook. Heb je ook facebook Floor?

Ik zal binnenkort even een topic openen voor een cookie swap of idd een groot project is ook een leuk idee zeg!

Wat ik ook leuk vind, weet niet of daar animo voor is, mr in amerika zijn wedstrijden dat iedereen koek in een bepaald thema maakt, misschien leuk om met een vijf of tiental cookiers te doen? Hoeft niet perse iets te winnen, mr kan op zich ook wel.. Iedere cookier stelt een x per jaar een leuk pakketje samen ofzo en een andere cookier kan dat dan winnen uit die groep?

Nederlands verkooppunt van Kopykake is verder een geweldig idee, leuk lizzy!

85

Mooi dat het gelukt is ennuhm, ik heb je gelijk ffies een berichtje gestuurd op facebook!

Ik heb net ffies een groep aangemaakt op facebook 'Kopykoekjes'.
Alleen ik heb geen idee hoe ik pagina's toe kan voegen.
Iemand een idee?
Kunnen we alles ook onderling op zetten en is makkelijker terug te vinden dan hier.
Als jullie me willen toevoegen op facebook: Floor de Kok - Bons, dan kunnen we mekaar toevoegen.
Wel leuk misschien voor die swaps/meeting/wedstrijden/projecten, net wat we dan weer in gedachten hebben lijkt me toch?

86

Voor degene die benieuwd waren naar het gemaakte met een kopykake:

http://img96.imageshack.us/img96/1807/minniemousekoekjes480.jpg

87

Dat is goed gelukt!
Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen, wel al uit gepakt en net 5 kilo deeg weg staan bakken, maar er bleef niks over voor oefenkoekjes :(

Komend weekend een workshop, misschien daarna....

Groetjes Rianne

88

ooh leuk.. ff kijken of ik na de verhuizing nog geld over heb ;)

Hebben jullie de kopykake die je ook zijdelings kan draaien? dus kan gebruiken op de zijkant van een taart?

WOW, best een beetje jaloers op de dames met een Kopykake deze staat namelijk hoog op mijn verlanglijstje... Wellicht dat ik toch een deel van mijn vakantiegeld aan de kopykake ga opofferen :think:

Ik heb de kopykake die je kunt draaien en projecteren op zijkanten cake of muur... Die andere kan overigens ook, ervanaf halen en neerzetten op de tafel bijv.

Het is mr net waar je m voor wilt gebruiken idd.

Ben nog niet heel lang bezig en kopykake wilde ik wel, mr pas als ik wat langer bezig was. Ik heb hem alleen van mijn vader gekregen, die was zo enthousiast over koekjes en zei dat ik er gewoon voor moest gaan, doodeng om te bestellen, want tja, het ding projecteert alleen maar... Maar hij is gewelsig! Ben er heel blij mee... Dus zeker aan te raden en zet je zelf op de mailinglijst bij koek :Y iekoekie

91

Welke is dat die je kunt draaien? :)

Uuh, iets duurdere versie, volgens mij kopyrite! Bij harolds 310 €

93

Dank je! :)

94

Op 25 mei geef ik een technieken workshop,
Daar krijg je ook de mogelijkheid om de projector uit te proberen

Groetjes Rianne