Onderwerp: Eerste imperfecte perfecte taart
Dag allemaal.
Ik was wat aan het twijfelen of ik mijn taart zo posten, omdat alle andere eerste taarten er zo geweldig goed uitzien voor eerste taarten.
Maar er moeten toch wel meer mensen zijn die eerste taarten maken zoals ik? Waarschijnlijk durven die niet meer te posten na het zien van die mooie eerste taarten! 
Dus hierbij, mijn eerste taart, om alle andere eerste taartenbakkers een hart onder de riem te steken.
Het is geen echte stapeltaart, al lijkt het daar wel op. Ik heb een bakblik/bakvorm stapeltaart van de Xenos/ Cookandco gebruik, die had ik gekregen.
Nu ziet het er misschien nog redelijk uit, maar ik heb natuurlijk die lelijke plooien in de fondant bedekt! Tijd zat ook niet echt mee. (Ok, ik ben gewoon veel te laat begonnen...)
Voor ervaren taarteters/bakkers en professionals een imperfecte taart, maar een perfecte taart voor mijn zoontje!
De print is van de leukstetaartenprints, en de uitstekers van de olifant, giraf, sterretjes zijn van de leukstetaarten.nl. De confetti trouwens ook.
The making of.. en meer foto's van de taart en het proces zijn te vinden in 2 posts op mijn blog, is teveel tekst & foto's om hiernaartoe te kopieren en er is misschien ook niet eens interesse in:
Volgens mij mag ik niet linken naar mijn eigen site dus zet ik het zonder link neer.
daqadoodles.wordpress.com
De eerste post: daqadoodles.wordpress.com/2013/04/06/stacked-cake/
De tweede post: daqadoodles.wordpress.com/2013/04/08/stacked-cake-the-result/
Oh het is wel in het engels.
Mijn tweede cake ging een heel stuk beter, totdat ik hem in de taartdoos in de koelkast wilde zetten. De doos was wat te groot voor de taart dus het ging schuiven daarin... maar toch nog een groot deel van de taart kunnen redden, maar mooi? Niet echt. Daar heb ik nog geen foto's van geplaatst.

.