Onderwerp: UPGRADE / UPDATE Forum & de rest! Maarrrr....
We roepen het al een tijdje: het forum (en de rest van 'de oranje site') moeten hoognodig geupdate/-grade worden. Wij als modjes hebben nogal last van de achterstand, denk bijv. aan het handmatig moeten activeren van elke registratie, terwijl er dagelijks honderden nep-registraties worden gedaan. En verder lopen we af en toe tegen wat dingetjes achter de schermen aan vwb de Galerie, reviews etc.
Maar ook de layout van het forum + de rest van de site verdienen een professionele make-over, zo eentje waarmee we daarna weer jaren verder kunnen.
Waarom ik jullie hier mee lastig val? De oplettende lezer zal 'em aan voelen komen: iets dat professioneel wordt uitgevoerd, behoeft ook een professioneel budget... En laat DLT.nl (de "oranje site", niet de webshop!) nou net geen professioneel budget hebben...
Onze inkomsten bestaan uit:
- google advertenties
- donaties (onze enorme dank voor onze vaste donateurs!)
- opbrengst & donaties beurzen (goodie-bags, tombola, 2e kans, donatie MTF!!)
Maar da's niet genoeg voor de offerte die ik vorige week binnen heb gekregen Daarom willen we weer een leuk prijzenfestival organiseren (hou de site in de gaten ), maar hopen we ook op méér ideeën. Dus: leuke ideeën ten gunste van de financiële situatie van het forum? Laat ze weten hier, wij zijn benieuwd
(dank als je helemaal tot hier bent gekomen met lezen )
**********Update 28-4***********
Ok, in de aanloop naar de èchte stappen om te ondernemen heb ik alvast het volgende gedaan:
- een rekening voor het forum geopend. Mocht je -vooruitlopend op het aankomende "prijzenfestival" (dus hou 2 euro apart - alvast willen doneren, dan kan dat op ING 4217083 tnv DeLeuksteTaarten.nl.
- een PayPal account aangemaakt. Wil je via Paypal wat doneren, kan dat via de knop links in het menu
<< =================
En binnenkort komt er meer
Voor onze vaste donateurs;
Dit is inderdaad een ander rekeningnummer! Ik boek vanaf nu handmatig jullie donaties over naar het nieuwe nummer
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag