1

Onderwerp: Voorlopig mijn laatste taart 'voor anderen'? :(

Het is onmogelijk dat jullie ontgaan is dat Cyprus nogal eens in het nieuws geweest is de laatste tijd.  :/ Zonder in alle details te treden van politiek en andere ellende, het was een klote-maand en het wordt hier ook een klote-decennium.

Ipv enthousiasme voor mijn huis dat ein-de-lijk bijna af en, inclusief bak-ruimte om wellicht mijn taart-activiteiten uit te breiden, voel ik nu voornamelijk zorg en angst voor mijn eigen baan, die van mijn man en voor iedereen in mijn omgeving. De komende jaren zullen de exclusieve verjaardagstaarten niet meer op de prioriteitenlijstjes staan van de Cyprioten... :(

Maar goed, ik zal nog wel af en toe voor vrienden en familie wat maken, en  - on the bright side - daar heb ik dan hoop ik weer eens wat meer tijd voor ;) En zodat dit niet alleen maar een klaagzang wordt: wij zijn allemaal gezond, we hebben voorlopig nog werk, en zijn sterk en flexibel: we zullen extra de schouders eronder moeten zetten en en er het beste van maken :)  En dan niet te vergeten het taartje voor Eleni:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SUBUVAOJ.jpg

Bedankt voor het kijken, en voor het 'lezend' oor!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: Voorlopig mijn laatste taart 'voor anderen'? :(

Zo komt het wel heel dichtbij he? Vooral voor jou, maar ook voor ons in Nederland met je meelezend. Ik wens je veel sterkte. En je hebt weer een mooie taart gemaakt.

Tieneke

3

Je ziet het allemaal wel op tv, maar door jouw verhaal voelt het ineens veel persoonlijker en krijgen we ook meer het idee wat het echt voor jullie mensen daar betekent. Je komt wel naar voren als een positief en sterk mens!

Je taart is zoals altijd weer prachtig!  :Y

Groetjes van Marjon

4

Mmh das geen leuk gevoel. Hoop zo voor je dat je snel weer genoeg klanten krijg die graag een taartje van je willen.

Cyprus is zo'n mooi heerlijk land. Ben er nu 4x geweest voor vakantie, dus volg het ook op de voet hoe het daar gaat.

Heel veel succes en sterkte met alles wat in het land gebeurd.

Groetjes
Pietje

5

Pietje schreef:

Cyprus is zo'n mooi heerlijk land. Ben er nu 4x geweest voor vakantie, dus volg het ook op de voet hoe het daar gaat.

Blijven komen, hoor! Zon, zee, strand, de lieve mensen en het heerlijke eten: die zijn allemaal nog als vanouds! :Y  :thumb:

Dank je voor jullie lieve berichtjes :)

Groetjes, Adrienne

Wat een schattige taart.

7

Ik moet eerlijk zeggen, dat sinds deze toestand met Cyprus ik me al vaker heb afgevraagd hoe het voor jou zou zijn. Want zorgelijk is het zeker! Maar inderdaad altijd positief blijven, hoor! En als dat even niet lukt, dan zijn hier altijd nog onze "lezende" oortjes ;) .

Maar nu even wat luchtigers: je taart! Daar word je in ieder geval blij van!!! Ontzettend vrolijk en mooi! En dat leeftijdsplaatje met het profiel van Minnie Mouse inclusief strik ook een heel leuk detail.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

Adrienne schreef:
Pietje schreef:

Blijven komen, hoor! Zon, zee, strand, de lieve mensen en het heerlijke eten: die zijn allemaal nog als vanouds! :Y  :thumb:

Dank je voor jullie lieve berichtjes :)

Heb mega last van heimwee.. Maar probeer het te verminderen.. Maar ik kom zeker weer eens naar cyprus  *D

9 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (06-04-2013 23:04)

:thumb: superleuke taart!

Ik heb me ook afgevraagd hoe het met jullie zou gaan, echt, wat een toestand  :s

Hopelijk blijft het bij jullie goed gaan, en houden jullie in ieder geval je baan!

Voor nu: big hug! (plaatje deed het niet )

I never met a calorie I didn't like....

10

Gelukkig gaat het met jullie goed, al is alles nu onzeker natuurlijk. Mooie taart, zoals we van je gewend zijn. Cyprioten hebben misschien de komende tijd geen mooie dure taarten nodig, maar misschien kun je de dingen in een ander jasje gieten, zodat iedereen er wel bij vaart. De ervaring leert dat mensen die weinig hebben heel creatief worden. Per slot van rekening is geld ontstaan door ruilhandel, wie weet kunnen jullie daar ook iets mee ;)
In ieder geval sterkte de komende tijd!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

11 Laatst bewerkt door Adrienne (07-04-2013 08:02)

Heidimaris schreef:

Cyprioten hebben misschien de komende tijd geen mooie dure taarten nodig, maar misschien kun je de dingen in een ander jasje gieten, zodat iedereen er wel bij vaart. De ervaring leert dat mensen die weinig hebben heel creatief worden. Per slot van rekening is geld ontstaan door ruilhandel, wie weet kunnen jullie daar ook iets mee ;)

:thumb:  :thumb:  :thumb:

Dank allemaal!

Groetjes, Adrienne

12

Het is inderdaad vreselijk wat er gaande is, zoveel onmacht. Kan me voorstellen, dat het luxe feestgevoel er voorlopig even niet in zit. Wens jullie sterkte en hopelijk gaat het allemaal meevallen: behouden jullie de baan, blijft iedereen gezond en mag je nog lang genieten van je mooie huis. Deze taart is in ieder geval super!

Groet, Jolanda

13 Laatst bewerkt door Hertje (08-04-2013 11:33)

Ook ik heb me regelmatig afgevraagd hoe het met jullie gaat.
Die prachtige omgeving zal heel anders aanvoelen, met zoveel economische ellende. Veel sterkte met de gevolgen van de crisis!
Knap dat je positief blijft! :thumb:  :Y Dikke digiknuf voor jou.

Het ruilhandel-concept is wellicht geen gek idee. Dan heeft je bak-ruimte toch rendement.
Hier ook, ;) jouw taarten en koekjes zorgen altijd voor een kijkfeestje. :)   

Wat heb je weer een geweldig leuke en mooie taart gemaakt, snoezig! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

14

mooie taart en ik wens heel veel sterkte in deze spannende [sr]tijd

15

Wat een mooie strakke taart! Ik hoop dat jullie deze moeilijke tijd te boven komen. xx