Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Oooooh, wat ziet dat er gezellig uit!
dank je wel, vind het ook lekker vrolijk
ooo daar word je gewoon vrolijk van mag ik vragen is dit fondant die kuikentjes enz of is dit marsepein...
ik heb hier in turkije wel fondant gevonden maar ik kan er weinig mee maken wat eetbaar is dus als dit fondant is wat je hebt halen mensen het er dan af voordat ze de cupcake opeten? of ??
misschien rare vraag maar ik ben benieuwd hoe jullie het nu doen
groetjes uit alanya
Wat een schatjes zeg, ik moet lachen om je vogeltjes, die hebben ook de lente in de bol geloof ik . Leuk gemaakt.
Groetjes van Cora
Leuke cupcakes! Daar wordt je helemaal vrolijk van
ja lekker vrolijk!
erg leuk!
ooo daar word je gewoon vrolijk van mag ik vragen is dit fondant die kuikentjes enz of is dit marsepein...
ik heb hier in turkije wel fondant gevonden maar ik kan er weinig mee maken wat eetbaar is dus als dit fondant is wat je hebt halen mensen het er dan af voordat ze de cupcake opeten? of ??
misschien rare vraag maar ik ben benieuwd hoe jullie het nu doen
groetjes uit alanya
fondant figuurtjes zou ik niet opeten...die worden hard en zijn echt niet lekker!
maak je ze van marsepein..kan je het gewoon heerlijk opsmullen!
bedankt voor jullie leuke reacties
Oh wat leuk!!
Wat een leuke cuppies!
Zelf gebruik ik wel fondant om cupcake decoraties mee te maken. Het is vrij zoet, maar wel eetbaar hoor! Ik gebruik het vooral omdat ik het fijner boetseren dan marsepein.
ik heb hier fondant gebruikt maar vind marsepein fijnen boetseren zo zie je maar ieder heeft zijn eigen voorkeur maar fondant is zeker te eten
Ik zeg: helemaal leuk!
Pagina's 1