1

Onderwerp: ik zeg lente

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IHKPTTT4-D.jpg

2

Re: ik zeg lente

Oooooh, wat ziet dat er gezellig uit!

3

dank je wel, vind het ook lekker vrolijk

4

ooo daar word je gewoon vrolijk van mag ik vragen is dit fondant die kuikentjes enz of is dit marsepein...

ik heb hier in turkije wel fondant gevonden maar ik kan er weinig mee maken wat eetbaar is dus als dit fondant is wat je hebt halen mensen het er dan af voordat ze de cupcake opeten? of ??

misschien rare vraag maar ik ben benieuwd hoe jullie het nu doen

groetjes uit alanya

Wat een schatjes zeg, ik moet lachen om je vogeltjes, die hebben ook de lente in de bol geloof ik  ;) . Leuk gemaakt.

Groetjes van Cora

6

Hè, wat vrolijk!  :)
't Zijn inderdaad hele grappige vogeltjes.  :D

7

Leuke cupcakes! Daar wordt je helemaal vrolijk van  :)

8

ja lekker vrolijk!
erg leuk!

judith37 schreef:

ooo daar word je gewoon vrolijk van mag ik vragen is dit fondant die kuikentjes enz of is dit marsepein...

ik heb hier in turkije wel fondant gevonden maar ik kan er weinig mee maken wat eetbaar is dus als dit fondant is wat je hebt halen mensen het er dan af voordat ze de cupcake opeten? of ??

misschien rare vraag maar ik ben benieuwd hoe jullie het nu doen

groetjes uit alanya

fondant figuurtjes zou ik niet opeten...die worden hard en zijn echt niet lekker!
maak je ze van marsepein..kan je het gewoon heerlijk opsmullen!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

9

bedankt voor jullie leuke reacties :)

10

Oh wat leuk!!

11

Wat een leuke cuppies!

Zelf gebruik ik wel fondant om cupcake decoraties mee te maken. Het is vrij zoet, maar wel eetbaar hoor! Ik gebruik het vooral omdat ik het fijner boetseren dan marsepein.

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

12

ik heb hier fondant gebruikt maar vind marsepein fijnen boetseren zo zie je maar ieder heeft zijn eigen voorkeur maar fondant is zeker te eten

13

Ik zeg: helemaal leuk! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!