1

Onderwerp: Foodprinter tips! Help!

Hallo dames.

Vanavond wil ik dan de beslissing nemen voor een foodprinter incl. inkt. Ik krijg namelijk een nieuwe.

Graag zou ik van jullie willen weten welke ik moet nemen en waar ik het beste kan bestellen.

Ik wil graag weten of de kwaliteit van cake-art en bouwhuis nu echt zo verschilt..
Of weten jullie nog een andere site waar ik er geschikt aan kan komen?
Gezien dlt ze zelf niet verkoopt.

Graag hoor ik het

2 Laatst bewerkt door vanessa1982 (18-03-2013 21:02)

Re: Foodprinter tips! Help!

Ben niet bekend met Cake-art, alleen met Bouwhuis. En ik vind hun service erg goed. Laatst problemen gehad met printen ('s avonds) en ik werd meteen de volgende morgen gebeld en werd mij aan de foon stap voor stap uitgelegd wat ik moest doen.

Ook al eens een bestelling geplaatst. Vervolgens hier aan de slag en mijn pak frostysheets laten vallen. Je raad het al, vele vellen kapot :( Toen hun gebeld en gevraagd of ik het nog mee kon bestellen via een 'nieuwe' bestelling (scheelt uiteraard weer verzendkosten) en ook zoiets is nooit geen probleem bij hun.

En nu misschien een leuke tip, mocht je snel beslissen en toch voor Bouwhuis gaan: via facebook bericht las ik dat ze vandaag 20% korting geven:

24 uur: 20% korting op alles!
Alleen geldig met actiecode: facebook
http://www.bouwhuis.com/

Overige voorwaarden:
* 24 uur geldig (tot 12:00 19 maart 2013)
* De code is maximaal 1x te gebruiken.
* De actiecode kun je invoeren op de betaalpagina.
* De korting wordt automatisch verrekend.
* Alleen geldig in onze webshop.

3

Re: Foodprinter tips! Help!

Ook hier supergoede ervaringen met bouwhuis en hun produkten en service. Ik gebruik hun front sheets, inkt en printer ip3600 canon

cakes, enjoy making, enjoy eating!!