corey schreef:Ooh bedankt vd ( vele) tips! Ik ben gek op 1 persoonsgebakjes vandaar ik je volg og stalk! haha
Maar de tompoezen in het geheel in de vriezer? En wanneer haal je al die gebakjes eruit?
Op welk papier kan ik de kaartjes printen?
Heb de brownie nu alweer gemaakt en nu was hij perfect! Ik heb 50 gr suiker eraf gehaald en hij was super!!
Mijn man heb ik aan het werk gezet om dingen te maken voor me ( etagieres etc)
Ik heb alle gebakjes er de dag ervoor uitgehaald en in de koelkast laten ontdooien.
Wel was er van de tompoezen bij twee een beetje van de roze glazuur afgelopen, misschien dat ik er iets teveel op had gedaan of dat het door het ontdooien kwam maar het was niet ernstig.
Ik heb de kaartjes op fotopapier van de action geprint want dat is lekker goedkoop en het is egwoon goed papier ( ik geloof € 1,50 per pak ).
Sommige dingen die slap moesten zijn omdat ik ze om de potjes moest doen heb ik op gewoon papier uitgeprint maar dat moet je zelf even bekijken.
Wat leuk dat de brownie goed gegaan is en smaken doet hij zeker
Ja de etagere's bij mij zijn gewoon twee soesjestafeltjes bij de blokker voor 5 euro per stuk en toen heb ik de poot een kleurtje gegeven, de twee hoge ronde tafeltjes waar de taartjes opstaan dat zijn wee kaarsenstandaards van de action voor ik geloof € 3,50 per stuk en twee ronde snijplankjes met gleuf bij de blokker gekocht voor 5 euro per stuk en die plankjes ook weer een kleurtje gegeven, er bovenop geplakt met montagekit en de doorzichtig plastic dienbladen ( die vond ik zo leuk door het model ) bij de Ikea gekocht voor € 1,99 per stuk en die op zijn kop op de tafel gelegd en daar de laagste taartjes op gezet.
Ik ben dus ook een beetje creatief geweest haha, maar als je je man ervoor op kan laten draaien zou ik dat ook mooi doen
Mijn man is vaak laat thuis en ik wilde hem op de zondag niet aan het werk zetten hihi dus moest het zlef maar doen.
Ik weet zeker dat het leuk gaat worden en iedereen was ook erg enthousiast hier en vonden het erg leuk dus dat zal bij jou vast ook het geval zijn.