51 Laatst bewerkt door dollelollypop (17-03-2013 21:52)

Re: De Sweet table, nu dan eindelijk het resultaat. veel foto's

corey schreef:

Wat is het mooi geworden! Ik wil het ook een keer maken. Mag ik vragen hoe je het hebt gedaan qua tijd? Wat kan je vantevoren maken?

Hallo

Nou ik weet eigenlijk niet hoeveel tijd er in zit maar heb de dingen die ik kon invriezen gewoon van tevoren gemaakt en toen de dag ervoor eruit gehaald.
Ik heb alleen de soesjes toren, de rocky road, de push pops en de truffels op het laatst gemaakt.
Ging prima allemaal  :)
Hartelijk dnak voor de leuke reactie  :)

52

Maar de rest heb je ingevroren?? Ook de tompoezen??
Hoe moet ik de brekening doen wat betreft het aantal personen?
Mijn petekindje wordt 3 jr en ik wil dit graag voor haar maken.
Er komen ongeveer 20 personen.
En hoe kan ik de kaartjes maken?
Sorry voor zoveel vragen!

53

Fantastisch, wat een heerlijk en mooi geheel! :thumb:  :9  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

54 Laatst bewerkt door dollelollypop (18-03-2013 08:00)

corey schreef:

Maar de rest heb je ingevroren?? Ook de tompoezen??
Hoe moet ik de brekening doen wat betreft het aantal personen?
Mijn petekindje wordt 3 jr en ik wil dit graag voor haar maken.
Er komen ongeveer 20 personen.
En hoe kan ik de kaartjes maken?
Sorry voor zoveel vragen!

Ten eerste, de vele vragen zijn niet erg want ik help je graag als ik dat kan  :)

Ik heb de tompoezen ook ingevroren want tenslotte kan je ze ook ingevroren kopen dus dat heb ik dan ook maar gedaan en ja de rest wat ik niet op het laatste moment gemaakt heb heb ik ook ingevroren.

Ik had 35 personen maar natuurlijk ( zoals altijd ) veel te veel.
Ik heb ook heel veel meegegeven aan de visite maar je moet denk ik gewoon het aantal personen rekeken en dan kijken hoeveel verschillende dingen je wilt maken.
Als je veel verschillende dingen heb weinig van elk en als je er een paar doet iets meer van alles maar waarschijnlijk maakt iedereen altijd te veel denk ik :s

Dan waar je de kaartjes kan maken.
Nou daar heb ik op onderstaande link veel voorbeelden voor je.
Het zijn allemaal free printables dus je kunt kijken wat je leuk vind en dat dan uit gaan printen.
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.
Succes met de tafel en klik even op onderstaande link.

http://catchmyparty.com/printables

Gewoon aanklikken wat je leuk vind en dan de afbeeldingen downloaden en dat doe je door bij velen naar beneden te scrollen en op hetgeen wat je wuilt te klikken en dan download je het vanzelf.
Ik hoor het wel als je het niet snapt.  :)

55

Ooh bedankt vd ( vele) tips! Ik ben gek op 1 persoonsgebakjes vandaar ik je volg og stalk! haha

Maar de tompoezen in het geheel in de vriezer? En wanneer haal je al die gebakjes eruit?
Op welk papier kan ik de kaartjes printen?

Heb de brownie nu alweer gemaakt en nu was hij perfect! Ik heb 50 gr suiker eraf gehaald en hij was super!!
Mijn man heb ik aan het werk gezet om dingen te maken voor me ( etagieres etc)

corey schreef:

Ooh bedankt vd ( vele) tips! Ik ben gek op 1 persoonsgebakjes vandaar ik je volg og stalk! haha

Maar de tompoezen in het geheel in de vriezer? En wanneer haal je al die gebakjes eruit?
Op welk papier kan ik de kaartjes printen?

Heb de brownie nu alweer gemaakt en nu was hij perfect! Ik heb 50 gr suiker eraf gehaald en hij was super!!
Mijn man heb ik aan het werk gezet om dingen te maken voor me ( etagieres etc)

Ik heb alle gebakjes er de dag ervoor uitgehaald en in de koelkast laten ontdooien.
Wel was er van de tompoezen bij twee een beetje van de roze glazuur afgelopen, misschien dat ik er iets teveel op had gedaan of dat het door het ontdooien kwam maar het was niet ernstig.

Ik heb de kaartjes op fotopapier van de action geprint want dat is lekker goedkoop en het is egwoon goed papier ( ik geloof € 1,50 per pak ).
Sommige dingen die slap moesten zijn omdat ik ze om de potjes moest doen heb ik op gewoon papier uitgeprint maar dat moet je zelf even bekijken.

Wat leuk dat de brownie goed gegaan is en smaken doet hij zeker  ;)
Ja de etagere's bij mij zijn gewoon twee soesjestafeltjes bij de blokker voor 5 euro per stuk en toen heb ik de poot een kleurtje gegeven, de twee hoge ronde tafeltjes waar de taartjes opstaan dat zijn wee kaarsenstandaards van de action voor ik geloof € 3,50 per stuk en twee ronde snijplankjes met gleuf bij de blokker gekocht voor 5 euro per stuk en die plankjes ook weer een kleurtje gegeven, er bovenop geplakt met montagekit en de doorzichtig plastic dienbladen ( die vond ik zo leuk door het model ) bij de Ikea gekocht voor € 1,99 per stuk en die op zijn kop op de tafel gelegd en daar de laagste taartjes op gezet.
Ik ben dus ook een beetje creatief geweest haha, maar als je je man ervoor op kan laten draaien zou ik dat ook mooi doen  ;)
Mijn man is vaak laat thuis en ik wilde hem op de zondag niet aan het werk zetten hihi dus moest het zlef maar doen.

Ik weet zeker dat het leuk gaat worden en iedereen was ook erg enthousiast hier en vonden het erg leuk dus dat zal bij jou vast ook het geval zijn.  :thumb:

57

Mijn man is gelukkig gezegend met 2 "gouden" handen!
En hij vindt het ook erg leuk om te doen!
Dus nadat ik heb laten zien wat ik graag wilde, is hij aan de slag gegaan.

Zodra het helemaal klaar s zal ik foto's maen.

Ik werk vlakbij de Action. Zal eens morgen ff naar binnen wippen...

58

Heel gaaf, wat een werk!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

corey schreef:

Mijn man is gelukkig gezegend met 2 "gouden" handen!
En hij vindt het ook erg leuk om te doen!
Dus nadat ik heb laten zien wat ik graag wilde, is hij aan de slag gegaan.

Zodra het helemaal klaar s zal ik foto's maen.

Ik werk vlakbij de Action. Zal eens morgen ff naar binnen wippen...

Je kunt er soms voor weinig geld zoiets leuks kopen.
En ben benieuwd naar je sweet table maar dat zal ongetwijfeld erg mooi worden.

60

Wow, wat een werk.. Ziet er allemaal heerlijk en mooi uit!

Superleuk! Het ijsje op de taart is mijn favoriet van je tafel :)

www.dekoekboetiek.blogspot.nl & www.facebook.com/DeKoekboetiek
sites nog niet helemaal af, mr stuur een email voor de mogelijkheden!

62

Ben naar de Action gegaan en fotopapier gekocht. Maar nu wil ik op kaartjes typen wat het is..
Hoe moet dat dan? Ik heb vanalles al geprobeerd...maar moet er wel bij vertellen dat ik echt een cybernerd ben hahaha

63

Grrr...het lukt mij echt niet! Kan je mij helpen???

64 Laatst bewerkt door dollelollypop (23-03-2013 09:03)

corey schreef:

Ben naar de Action gegaan en fotopapier gekocht. Maar nu wil ik op kaartjes typen wat het is..
Hoe moet dat dan? Ik heb vanalles al geprobeerd...maar moet er wel bij vertellen dat ik echt een cybernerd ben hahaha

Ja ik heb er een programma voor paint shop pro maar als je op onderstaande link klikt dan kan je de proefversie downloaden en dan heb je hem dan 30 dagen gratis om uit te proberen.
Je zit nergens aan vast en mocht je hem daarna willen kopen dan kan dat.
Maar de proefversie is echt gratis en erg leuk om te proberen want ik heb dat voor 4 jaar geleden ook eerst gedaan vóór ik hem kocht maar was meteen verkocht ondanks dat ik me er niet in verdiep en niet alles eruit haal wat erin zit want ik ken er maar een klein gedeelte van maar voor mij voldoende.
Ik wil er wel meer mee doen maar houd niet van bioekjes doorlezen en dat soort dingen dus dat is eigenlijk wel zonde.
Het is een wereld programma waar je heel veel mee kan doen.
Het is dus een foto bewerkings programma en zeer zeker de moeite waard.
Ik zou zeggen probeer het en je kunt dan daarmee teksten in je kaartjes zetten.
Ik hoor het en klik lekker op onderstaande link om de gratis 30 dagen versie te proberen.

http://www.corel.com/corel/product/inde … tAodKXsAwA

Wat een werk zal je gehad hebben, maar wat een geweldig resultaat!! Echt, het ziet er super en smakelijk uit!!

Ik ben erg benieuwd waar jij die cakepopstandaard (waar de merengue lollies in staan) vandaan hebt?

66 Laatst bewerkt door dollelollypop (23-03-2013 17:39)

Jojointhahouse schreef:

Wat een werk zal je gehad hebben, maar wat een geweldig resultaat!! Echt, het ziet er super en smakelijk uit!!

Ik ben erg benieuwd waar jij die cakepopstandaard (waar de merengue lollies in staan) vandaan hebt?

Hallo

Die komen bij de Xenos vandaan en zijn er in het blauw roze en doorzichtig  :)

Als je op onderstaande link klikt zie je ze staan in het roze  :)

http://www.xenos.nl/assortiment/cupcake-artikelen

67

Ik heb je link gebruikt maar ik kom er niet uit!!! Waarom snap ik dit niet...pfff...computers is echt niet mijn ding...
Ik heb het gedownload maar weet niet hoe ik de tekst er op krijg. Mijn man krijgt het ook niet voor elkaar...

68 Laatst bewerkt door dollelollypop (23-03-2013 17:41)

corey schreef:

Ik heb je link gebruikt maar ik kom er niet uit!!! Waarom snap ik dit niet...pfff...computers is echt niet mijn ding...
Ik heb het gedownload maar weet niet hoe ik de tekst er op krijg. Mijn man krijgt het ook niet voor elkaar...

Je hebt het dus al wel gedownload?
ALs je paintshop opent dan klik je links bovenin op de gele envelop aan.
Dan kom je in je afbeeldingen terecht en klik je op de foto die je wilt gebuiken.
Dan klik je in de linker kolom ( in het studiecentrum ) het het vakje met de A erin aan en dan klik je op de foto en zie je een vakje waar je de tekst in kan zetten.
Dan tik je de tekst in, klik je op toepassen en dan kan je het vakje waar de tekst instaat verplaatsen naar de plek die je wilt.
Dan sla je de foto op en is het klaar als het goed is.
Dat moet het zijn dus ik hoop dat je hier uit komt anders kan ik ben ik bang niet veel meer voor je doen maar je kunt me altijd vragen.
Succes.

69

Ik ga het zo nog een keer proberen..lukt het nog niet dan maar op the old school..handgeschreven.

Bedankt voor je geduld met mij!!

corey schreef:

Ik ga het zo nog een keer proberen..lukt het nog niet dan maar op the old school..handgeschreven.

Bedankt voor je geduld met mij!!

Nou nou, je hoeft me echt niet te bedanken voor mijn geduld hoor want ik vind het echt helemaal geen probleem.
Je kunt vragen wat je wilt als je nog vragen hebt  :)

71

Dollelollypop, het is gelukt!!
Na jouw laatste uitleg, toen zag ik het pas...pffff...duurde wel ff hoor!

Thank you, thank you...

Wat een leuk programma!

72 Laatst bewerkt door dollelollypop (24-03-2013 09:40)

corey schreef:

Dollelollypop, het is gelukt!!
Na jouw laatste uitleg, toen zag ik het pas...pffff...duurde wel ff hoor!

Thank you, thank you...

Wat een leuk programma!

Wat goed dat het je gelukt is en dat vind ik heel erg leuk voor je.
Ja ik moet me er ook echt meer in verdiepen want je kunt er zoveel mee maar ik heb het geduld er niet voor en kan er lang niet alles mee.
Het is ook leuk dat je het 30 dagen gratis kan proberen zodat je eerst even kan kijken wat je er allemaal mee kan.
Ja zal het programma als je het gebruikt hebt denk ik echt wel gaan kopen want ik was ook meteen verkocht toen ik het in die tijd probeerde  :)
Alleen is er nu al versie 5 volgens mij en ik heb nog versie 3 maar er verandert niet veel aan dus vind ik het goed zo.

Maar succes met de kaartjes en ik vind het echt heel fijn dat ik je heb kunnen helpen  :)

73

Ziet er weer magnifiek uit

74

Heb me nog niet echt in verdiept maar programma is zeker leuk. Waarschijnlijk ga ik het kopen ook!

Nogmaals bedankt!!

corey schreef:

Heb me nog niet echt in verdiept maar programma is zeker leuk. Waarschijnlijk ga ik het kopen ook!

Nogmaals bedankt!!

Graag gedaan  :)