26

Re: Kopykake projector 300kx

Adrienne schreef:

From the master herself:

http://sweetopia.net/2010/06/decorating … projector/

:)

Idd!!

www.koekiekoekie.nl. Koekje erbij?

Oh super maar helaas mijn geldboom wil maar niet groeien komt vast door het koude weer  :lol:

28

o.k duidelijk,dank je.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

Hoe bevalt de kopykake??

www.dekoekboetiek.blogspot.nl & www.facebook.com/DeKoekboetiek
sites nog niet helemaal af, mr stuur een email voor de mogelijkheden!

30

Heb hem nog niet, ze moeten nog bestellen, wacht geduldig af ( anders was ik 100.- extra kwijt aan verzendkosten)

31

Ik ben ook heel benieuwd hoe hij bevalt! Helaas had ik m niet gewonnen bij de actie van Sweetopia. ;)

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

32

Ik helaas ook niet.....

33

Wat maken jullie trouwens super leuke koekjes Lizzie!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

34

Dank je wel, geef ook workshops voor beginners en technieken workshops voor gevorderde. Misschien in de toekomst wel voor de kopykake haha

Ik ook niet... :nooo

I never met a calorie I didn't like....

Ochjee, dan bestellen ze m woensdag as als ze aanbetaling binnen hebben, ik ga er ook een bestellen vanmiddag. Bij Harolds toch? Ik kies denk ik wel voor de kopyrite, iets duurder, mr kan ook op de muur en je kunt licht iets meer aanlaten + een boek erin ipv een los plaatje...

Ik ga vanmiddag iig aanbetaling doen, aan mij zal de vertraging niet liggen :D

Trouwens, ik ga ook even navragen of bestellen bij jerrys artarama of madisonartshop geen mogelijkheid is... Daar is t goedkoper...

38

Echt, nog niks van ze gehoord, wat slordig... Nou ga ze gauw mailen, anders zou ik hem toch zo maar mis lopen zeg

39

De KoekBoetiek schreef:

Trouwens, ik ga ook even navragen of bestellen bij jerrys artarama of madisonartshop geen mogelijkheid is... Daar is t goedkoper...

Harolds is de enige in Nederland die kopykake producten verkoopt toch?
Heb rechtstreeks contact gehad met kopykake en die vertelde mij dat ik bij hun of in Engeland kon bestellen, of rechtstreeks bij kopykake.
Dat was alleen te doen als ik er 6 zou bestellen

Mocht het daar goedkoper zijn, hoor ik dat graag

Groetjes

Ja je kunt bestellen online, mr Harolds kan toch ook online bij een ander bestellen? Misschien niet hpor, mr die twee andere shops zijn goedkoper dan Kopykake zelf.

41

Misschien een beetje een domme vraag maar kun je de kopycake ook op de zijkant van een taart richten om daar een patroon op te spuiten/verven?

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

42

Jolly-Joycie schreef:

Misschien een beetje een domme vraag maar kun je de kopycake ook op de zijkant van een taart richten om daar een patroon op te spuiten/verven?

Volgens mij wel, maar dan moet je niet de goedkoopste bestellen, die kan alleen naar beneden richten ( je zou het dan op een rand fondant kunne doen die je daarna als een border op je taart plakt? Ben geen taarten mens alleen koekjes)

Kijk even op www.kopykake.com en daar hebben ze een aparte bakafdeling, misschien staat het wel uitgelegd
Groetjes Rianne

Ja je kunt bestellen online, mr Harolds kan toch ook online bij een ander bestellen? Misschien niet hpor, mr die twee andere shops zijn goedkoper dan Kopykake zelf.

De goedkoopste, 300 kan idd alleen nr beneden richten, maar kun je wel loshalen en neerzetten en dus rechtrichten. Ik ga voor de iets duurdere, dat je idd met statief horizontaal of schuin kunt projecteren.

45

Harolds besteld rechtstreeks en meteen heel veel, waardoor de verzend kosten en dergelijke laag zijn

Ik kom bij Harolds uit op 247,50. Dat vind ik mee vallen

Heb je de sites die jij bedoelt?

Kom net bij harolds vandaan, eind volgende week zijn onze kopykakes/kopyrites binnen!! Pff, kniekkende knietjes die bestelling doen... Maar nu kan ik niet wachten!!! Ik kan wel beetje tekenen, mr voor verhoudingen, sneller werken en bijv plaatjes namaken... Oef... Wat ik net al schreef: ik kan niet wachten!! Ook ik heb m niet bij sweetopia gewonnen namelijk ;)

Over de goedkopere sites: ze bestellen alleen bij kopykake. Als je individueel bij die andere, goedkopere sites bestelling plaatst, ben je overigens duurder uit... Dus Harolds blijft beste optie.

@lizzie: ga je m ook ophalen?

48

Kreeg net de mail voor de aanbetaling,
Ik woon in Lelystad, dus denk dat ik hem laat bezorgen
Spannend he :)

Welk typenummer hebben jullie besteld dan? Ik zie er maar 1 op de site van harold?

I never met a calorie I didn't like....

50

lizzie schreef:

Kreeg net de mail voor de aanbetaling,
Ik woon in Lelystad, dus denk dat ik hem laat bezorgen
Spannend he :)

Harolds zit (ook?) in Rotterdam...... als je het risico van/bij verzending te groot vindt kan ik hem op 13 april wel naar Lelystad meenemen voor je? Ik ben daar dan toch....... dan haal ik hem vooraf op en geef hem af bij je (weet waar je huis woont  :lol: ).