1

Onderwerp: Welke accessoire bij kitchenaid artisan?

Helemaal blij, manlief heeft me vanochtend meegenomen naar het kookpunt in Rotterdam om mijn kitchenaid artisan uit te zoeken. (Aanrader trouwens, ze hebben daar alle kleuren staan zodat je ze in het echt kunt zien)
Nu had ik zelf geld bij elkaar gespaard (verkopen op marktplaats, nog geld van de kerst en ingeleverde oude mobieltjes) maar manlief heeft me aangeboden dat ik op zijn kosten nog een accessoire mag uitzoeken (pastamaker, vleesmolen of zoiets) maar ik twijfelde wat ik dan wil dus dat heb ik nog even uitgesteld.

Wat raden jullie me aan om dan te kiezen?
Wat hebben jullie eventueel extra en hoe zijn je ervaringen daarmee?

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

2

Re: Welke accessoire bij kitchenaid artisan?

Ik heb de slicer/shredder set en ben daar erg blij mee. Ik gebruik hem voor eigenlijk alles dat geraspt moet worden.

http://www.petermaturi.com/image/cache/data/electricals/mixers/kitchenaid-mvsa-rotor-slicer-shredder-500x500.jpg

Ik heb ook de food and fruit strainer maar die gebruik ik eigenlijk nooit.

3

pasta..om fondant uit te rollen..ideaal

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

ik lees mee! verwacht deze week mijn turkooise K.A. :D  :Y

(zal dus eerst de spaarpot weer moeten spekken voor ik daadwerkelijk iets erbij kan/mag kopen)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

5

Deze accessoire gebruik ik het meeste:
De vleesmolen, de slicer/shredder (deze gebruik ik heel veel voor het malen van amandelen), de pastaset (voor buis/holle macaroni) en de fruit/groentezeef!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

wat ook erg handig is: de K-klopper met siliconen rand. Deze zorgt ervoor dat het beslag aan de rand van de mengkom ook wordt meegepakt. Hij kost zo'n 25 euro.

http://www.grootkeuken-pro.com/1870@1500508/Bartscher-KitchenAid-Menghaak-met-flexibele-kant-behorend-bij-45-5KSM45EWH.jpg

7

Die k-klopper met siliconenrand heb ik er al bij, zat in de aanbieding....

Heeft er iemand ervaring met de ijs-maak-set?
Ik twijfel nu over de accessoire om ijs te maken, voor platte pasta of die slicer-set..... Moeilijk hoor!

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

dan zou ik de slicerset doen, heb ook een pastaroller (een gewone) en moet zeggen dat ik een stukje zelf rollen ook heel erg ok vind. die slicerset kun je een hoop mee!

liefs marieke