Re: wit, strak, simpel met roze accent....
ik vind hem ook heel erg geslaagd , ik kan alleen maar zeggen doe zo verder)))
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit, strak, simpel met roze accent....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik vind hem ook heel erg geslaagd , ik kan alleen maar zeggen doe zo verder)))
super, zeker door zijn eenvoud
de belichting is in dit geval één van de grootste problemen denk ik
op locatie stapelen.... no way dat ik dat ooit ga doen
ik vin't knap
ik vind hem super schattig!! echt heel mooi gedaan.
uuuhm, eigenlijk vind ik de taart echt erg mooi!
Natuurlijk zie ik ook wel wat luchtbelletjes bovenop, maar daarnaast is de taart volgens mij best strak bekleed. Je ziet in elk geval duidelijk dat er met de grootste zorg aan gewerkt is!! Dat vind ik persoonlijk altijd het belangrijkst.
Het is erg lastig om met wit zonder versiering foutloos te bekleden en soms maakt de foto de kleine bobbels nog beter zichtbaar. Toen ik mijn eerste bruidstaart maakte, voor mijn beste vriendin en haar man, was die echt niet retestrak. De betreffende vriendin en haar man vonden juist die kleine imperfectie van toegevoegde waarde. De liefde en zorg die in de taart zat, in plaats van het perfecte "lopendeband" werk.
Ik zeg top gedaan!
Ben het helemaal met je eens. Ik vind hem heel mooi en behoorlijk strak.
Ik heb over twee weken mijn eerste bruidstaart, en weet nu al dat hij echt niet retestrak zal zijn, al zal ik er erg mijn best voor doen. Hij is voor mijn schoonzusje, zij kent mijn taarten en weet wat ze kan verwachten. Dat ik een bruidstaart voor haar wil maken vindt zij meer waardevol dan een perfecte taart. Kan me voorstellen dat als je echt een taart bestelt/koopt, dat je eisen/verwachtingen hoger liggen.
Ik zie dit topic ineens weer naar boven komen,
en hoewel ik me had voorgenomen er niet meer op te reageren,
kan ik het toch niet laten.
Puur aan TS,
het was absoluut niet mijn bedoeling je te laten schrikken.
Misschien komt mijn mening mbt de luchtbellen hard over,
zo is hij niet bedoelt.
Ik ben nu eenmaal aardig perfectionistisch, en vind een bruidstaart nogal belangrijk.
Daarom vroeg ik gelijk in mijn eerste post al of je al lang taarten maakt...
dat blijkt dus idd niet zo.
Dit vind ik belangrijk om te weten als er gevraagd word naar de mening over een taart,
die hangt nl ook daar vanaf.
Ook niet onbelangrijk is dat de ontvangster van je ervaring wist!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nicht heel blij was met deze taart! Dat is ook zeker terecht, zeker gezien je weinige ervaring.
En ik geloof absoluut dat deze taart met heel veel liefde en zorg is gemaakt!
Zoals ik al in de eerdere posts heb gezegd, je hebt een heel mooie taart gemaakt!
(de luchtbellen zijn dan gewoon zo zonde, want die trokken bij mij de aandacht weg van dat moois dat je gemaakt hebt)
Gelukkig maar dat ze in het echt veel minder zichtbaar waren!
(foto's kunnen oneffenheden idd versterken)
@ verschillende forummers die vinden dat ik niet alleen de negatieve dingen moet noemen,
en beter tips kan geven, of eerst positieve dingen moet noemen en dan de verbeterpunten....
Misschien is het voor jullie handiger mijn posts eerst echt te lezen.
Ik noem eerst positieve punten, en ik geef ook tips!
Ik stip maar 1 min puntje aan.... daar vallen veel over,
maar over de verschillende pluspunten die ik noem hoor je bijna niemand...
(netjes uitziende bloemen en roze rand, 3 pareltjes als bloemen hart erg leuk, mooi en eenvoudig van ontwerp, wensen van het paar goed vervult)
erg jammer!
daarnaast heb ik ook tips gegeven.
Lief!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit, strak, simpel met roze accent....