Nu van mijzelf eerst maar eens een berichtje.
Tjonge zeg ik heb heel wat terweeg gebracht op het forum.
Om eerlijk te zijn was ik wel even stil van sommige reacties zowel de positieve als de negatieve reacties.
Ik heb inderdaad gevraagd naar jullie mening en of dit positief of negatief is dat maakt niet uit, inderdaad je leert er alleen maar van vandaar dat ik er ook naar vraag.
Ik ben zelf ook altijd van eerlijk zijn en recht voor de raap maar ik vind de manier waarop en hoe hierbij altijd heel belangrijk. en om eerlijk te zijn schrok ik een beetje van de reactie van siena. Ik kreeg het gevoel dat ik deze taart gewoon echt niet had kunnen leveren zo.
Ik ben inderdaad nog niet zo heel lang aan het taarten. En dat wist het bruidspaar ook.
De taart was voor mijn nicht maar het maakt niet uit of het voor een bekende of familielid is ik vind dat je altijd je best ervoor moet doen en het best haalbare eruit moet halen dus dat heb ik zeker ook gedaan en om eerlijk te zijn er zelfs slapeloze nachten van te voren van gehad. Deze taart is zeker met veel liefde gemaakt.
Ik moet toegeven dat ik ontzettend trots ben op deze op veel gebieden eerste keer taart: eerste bruidstaart, eerste keer 3 lagen stapelen, zelfs de eerste keer met wit bekleed en de eerste keer met zo weinig decoratie, eerste keer op locatie stapelen eerste keer op locatie leveren.....
Ik wil jullie bedanken voor jullie reactie's en tips ik (en ik hoop mede baksters) kan daarmee weer verder.
Ps de luchtbellen op de taart waren in het echt niet zo ontzettend aanwezig ik zag het zelf pas op de foto. misschien door lichtval oid dat het zo opvalt?
Groetjes