Onderwerp: Taart doos kopen.

Waar kopen jullie je kartonnentaartdozen, het moeten wel hoge zijn.
Verkoopt de Sligro ze ook?

De aanhouder wint!

2

Re: Taart doos kopen.

ik volg graag even mee, want ik vindt taart dozen best aan de prijs.
daarom zoek ik wat goedkopere...

3

In de webshop en als ik omhoog zit bij de Hema  :9

Ik koop ze bij Paardenkooper (groothandel). Daar komen ze wel per 100, wat voor mij weer een beetje veel is, dus ik verkoop ze door via hier, wat meer mensen doen. Mijn topic wat ik daarover had is verdwenen, ik kan wel eens kijken hoeveel ik er nog heb en of ik nog over heb. Hoe hoog zou je ze willen hebben?

groetjes,
Eva

5

fruitcake schreef:

In de webshop en als ik omhoog zit bij de Hema  :9

Hier verkoopt Hema ze niet meer. Ik kan nu geen fijne dozen meer vinden.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

6 Laatst bewerkt door Janny Wiemelink (08-03-2013 20:04)

Eva_CustomCookies schreef:

Ik koop ze bij Paardenkooper (groothandel). Daar komen ze wel per 100, wat voor mij weer een beetje veel is, dus ik verkoop ze door via hier, wat meer mensen doen. Mijn topic wat ik daarover had is verdwenen, ik kan wel eens kijken hoeveel ik er nog heb en of ik nog over heb. Hoe hoog zou je ze willen hebben?

groetjes,
Eva

De aanhouder wint!

Zijn het verzend dozen met een losse deksel? Dan is 10cm hoog wel goed, liever 15 hoog.

Gr. Janny.

De aanhouder wint!

8

Ik koop zwanenhals dozen bij bouwhuis

Live life to the max!!!!

9

Ik haal ze altijd bij de paardekooper :)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

10

De Sligro hier in Apeldoorn verkoopt geen zwanehalsdozen. De Hanos wel, maar die zijn minder hoog. En idd per 100 stuks!

11

de winkel die momenteel zch rijk kan rekenen aan mij (en ook taartdozen verkoopt) is:
bakboerderij.com/karton/taartdozen.html?p=2.Deze zijn 9-11 cm hoog, en in verschillende maten verkrijgbaar.

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

mickeymama schreef:

de winkel die momenteel zch rijk kan rekenen aan mij (en ook taartdozen verkoopt) is:
bakboerderij.com/karton/taartdozen.html?p=2 Deze zijn 9-11 cm hoog, en in verschillende maten verkrijgbaar.

Maar zijn ze nou 9 of 11cm hoog?

De aanhouder wint!

Waarschijnlijk kan je ze hoger maken met zon uitvouwlipje, weet je wat ik bedoel?

I never met a calorie I didn't like....

taartenprinsesje schreef:

Waarschijnlijk kan je ze hoger maken met zon uitvouwlipje, weet je wat ik bedoel?

O ja ik begrijp het. Maar heb ik nou echt een doos nodig om de taart te ontdooien?

De aanhouder wint!

15

Janny Wiemelink schreef:
taartenprinsesje schreef:

O ja ik begrijp het. Maar heb ik nou echt een doos nodig om de taart te ontdooien?

Ik ontdooi zonder doos, dat gaat bij mij prima.
Eventueel kan je tegen het vocht 2 schaaltjes zout in de koelkast zetten.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Die van mij zijn ongeveer 8 cm hoog en met zo'n uitvouwlipje 9.5. Niet heel hoog dus. Mocht iemand interesse hebben, ik heb er nog zo'n 30-40 ter overname over (passen niet door de brievenbus en bevinden zich in Utrecht).

groet, Eva