Onderwerp: Taart doos kopen.
Waar kopen jullie je kartonnentaartdozen, het moeten wel hoge zijn.
Verkoopt de Sligro ze ook?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taart doos kopen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waar kopen jullie je kartonnentaartdozen, het moeten wel hoge zijn.
Verkoopt de Sligro ze ook?
ik volg graag even mee, want ik vindt taart dozen best aan de prijs.
daarom zoek ik wat goedkopere...
In de webshop en als ik omhoog zit bij de Hema
Ik koop ze bij Paardenkooper (groothandel). Daar komen ze wel per 100, wat voor mij weer een beetje veel is, dus ik verkoop ze door via hier, wat meer mensen doen. Mijn topic wat ik daarover had is verdwenen, ik kan wel eens kijken hoeveel ik er nog heb en of ik nog over heb. Hoe hoog zou je ze willen hebben?
groetjes,
Eva
In de webshop en als ik omhoog zit bij de Hema
Hier verkoopt Hema ze niet meer. Ik kan nu geen fijne dozen meer vinden.
Ik koop ze bij Paardenkooper (groothandel). Daar komen ze wel per 100, wat voor mij weer een beetje veel is, dus ik verkoop ze door via hier, wat meer mensen doen. Mijn topic wat ik daarover had is verdwenen, ik kan wel eens kijken hoeveel ik er nog heb en of ik nog over heb. Hoe hoog zou je ze willen hebben?
groetjes,
Eva
Zijn het verzend dozen met een losse deksel? Dan is 10cm hoog wel goed, liever 15 hoog.
Gr. Janny.
Ik koop zwanenhals dozen bij bouwhuis
Ik haal ze altijd bij de paardekooper
De Sligro hier in Apeldoorn verkoopt geen zwanehalsdozen. De Hanos wel, maar die zijn minder hoog. En idd per 100 stuks!
de winkel die momenteel zch rijk kan rekenen aan mij (en ook taartdozen verkoopt) is:
bakboerderij.com/karton/taartdozen.html?p=2.Deze zijn 9-11 cm hoog, en in verschillende maten verkrijgbaar.
de winkel die momenteel zch rijk kan rekenen aan mij (en ook taartdozen verkoopt) is:
bakboerderij.com/karton/taartdozen.html?p=2 Deze zijn 9-11 cm hoog, en in verschillende maten verkrijgbaar.
Maar zijn ze nou 9 of 11cm hoog?
Waarschijnlijk kan je ze hoger maken met zon uitvouwlipje, weet je wat ik bedoel?
Waarschijnlijk kan je ze hoger maken met zon uitvouwlipje, weet je wat ik bedoel?
O ja ik begrijp het. Maar heb ik nou echt een doos nodig om de taart te ontdooien?
taartenprinsesje schreef:Waarschijnlijk kan je ze hoger maken met zon uitvouwlipje, weet je wat ik bedoel?
O ja ik begrijp het. Maar heb ik nou echt een doos nodig om de taart te ontdooien?
Ik ontdooi zonder doos, dat gaat bij mij prima.
Eventueel kan je tegen het vocht 2 schaaltjes zout in de koelkast zetten.
Die van mij zijn ongeveer 8 cm hoog en met zo'n uitvouwlipje 9.5. Niet heel hoog dus. Mocht iemand interesse hebben, ik heb er nog zo'n 30-40 ter overname over (passen niet door de brievenbus en bevinden zich in Utrecht).
groet, Eva
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taart doos kopen.