Onderwerp: toilettasje en een Nederland taart
Goedemorgen weer iedereen!
Wat is dit toch een leuke site en zo leerzaam!! Ik heb ook voor het eerst geprobeert om cereal treats te maken en heb lekker met marshmallows en rice crispies gekliederd! Wat geweldig!!! Zo heb je in een paar minuten gewoon een "taart"!! En aangezien ik gewoon een heleboel wil oefenen is dat wel zo handig,hoef ik hem ook niet weg te gooien. Ik neem aan dat die rice crispies niet echt gaan schimmelen. Nou ja,voor nu staat hij gewoon hier in huis,ik merk het wel! Dit toilet tasje is niet heel origineel,maar wel gewoon leuk om te proberen. De make upjes zijn gewoon van fondant,met isomalten dekseltje (heb ik dat meteen ook even geprobeert.....na het wel eerst over mijn vinger te hebben gegoten......dat is niet aan te raden!! ) Het merk NS vond ik wel chique staan,maar het zijn gewoon mijn eigen initialen,hihi
Wat natuurlijk helemaal nooit verpieterd is....piepschuim! dus de heimwee naar nederland taart (ik woon niet in nederland) heb ik gewoon als dummie van piepschuim gemaakt,vandaar dat het er ook mooi strak uit ziet,maar dat is dus gewoon nep en dat telt eigenlijk niet!!!! Maar zo kan ik hem wel lekker lang laten staan en hier wil toch niemand een nederland taart. Ik ga binnenkort toch maar eens een echte taart met laagsjes proberen,lijkt me wel een uitdaging! (p.s. de huisjes heb ikafgekeken van andere nederland taarten,sorry sorry!)
Fijne dag allemaal,volgens mij zitten jullie al helemaal in de lente,lekker voor jullie! ...ooooh ja,ik vergeet de foto's erbij te doen,dom!