1

Onderwerp: toilettasje en een Nederland taart

Goedemorgen weer iedereen!
Wat is dit toch een leuke site en zo leerzaam!! Ik heb ook voor het eerst geprobeert om cereal treats te maken en heb lekker met marshmallows en rice crispies gekliederd! Wat geweldig!!! Zo heb je in een paar minuten gewoon een "taart"!!  :Y  En aangezien ik gewoon een heleboel wil oefenen is dat wel zo handig,hoef ik hem ook niet weg te gooien. Ik neem aan dat die rice crispies niet echt gaan schimmelen. Nou ja,voor nu staat hij gewoon hier in huis,ik merk het wel! Dit toilet tasje is niet heel origineel,maar wel gewoon leuk om te proberen. De make upjes zijn gewoon van fondant,met isomalten dekseltje (heb ik dat meteen ook even geprobeert.....na het wel eerst over mijn vinger te hebben gegoten......dat is niet aan te raden!!  :s )  Het merk NS vond ik wel chique staan,maar het zijn gewoon mijn eigen initialen,hihi

Wat natuurlijk helemaal nooit verpieterd is....piepschuim!   :D  dus de heimwee naar nederland taart (ik woon niet in nederland) heb ik gewoon als dummie van piepschuim gemaakt,vandaar dat het er ook mooi strak uit ziet,maar dat is dus gewoon nep en dat telt eigenlijk niet!!!!  ;)  Maar zo kan ik hem wel lekker lang laten staan en hier wil toch niemand een nederland taart. Ik ga binnenkort toch maar eens een echte taart met laagsjes proberen,lijkt me wel een uitdaging! (p.s. de huisjes heb ikafgekeken van andere nederland taarten,sorry sorry!)

Fijne dag allemaal,volgens mij zitten jullie al helemaal in de lente,lekker voor jullie! ...ooooh ja,ik vergeet de foto's erbij te doen,dom!  ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T8HAQCAG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3QGBFCYQ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WAJDZ8PP.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XGYKE6UI.jpg

2

Re: toilettasje en een Nederland taart

Super allebei

Ze zien er leuk uit. En goed oplost je heimwee! :lol:

4

Wat een mooie taarten! Leuk!

Ze zijn ontzettend leuk. Zijn de huisjes met een uitsteker gedaan?
En mag ik vragen waar je woont?

6

Dank jullie wel hoor!!  :D

Nee de huisjes heb ik zelf met een klein schaartje een voor een geknipt, wel een beetje een gedoe  :rolleyes:  maar ja,ik wist niet goed hoe het anders moest. Ik heb hier van die magneetjes van nederlandse huisjes en daar heb ik maar vanaf gekeken hoe die huisjes er ongeveer uit zien  ;)

Ik woon in rome,maar ik mis nederland dus wel hoor!  :Y

Wow wat een monniken werk zeg, petje af.
Woon je allang in Rome? Dat is nog eens iets waar ik graag naar toe zou willen  :Y
Ik zelf woon in Oostenrijk, maar wij zouden niet meer terug willen. Wel missen we Family en vrienden. Maar daar hebben we de vakantie's voor :)

8

Wauw supermooi allebei!

9

De taarten zien er prachtig uit.

Ik zit altijd gelijk alles te lezen, en dan lees ik Rome. Wat heerlijk om in Italië te wonen. Dat is mijn droom...ooit. En Oostenrijk prachtig mooi land. Genieten hoor, en zeker als je heimwee kan oplossen met taart maken en vakanties...

Groeten Manuela

10

Wat knap zeg, wat een werk!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

11

leuk gedaan zeg!

12

Dank jullie wel hoor voor alle complimenten!!!!! Dat is heel leuk om te horen! (nou ja lezen dan  ;) )

Sorry dat ik wat laat reageer,maar ik was even met vakantie...in nederland!!! joepieeeee  :D  Ik vind het toch echt altijd heerlijk om daar even te zijn. En ik heb natuurlijk genoeg drop deze kant op mee genomen!  :Y  .............hé terwijl ik schrijf zit ik te denken dat een taart in de vorm van een zak drop ook wel grappig is! Dat ga ik eens proberen!

Hé Maan....kom aar lekker ook hier wonen hoor, gezelliiiiig!  :)

oh Mirella, Oostenrijk is ook fantastisch! Heerlijk al die bergen!!! Woon jij daar allang? Ik ben zelf meteen vertrokken na mijn eindexamen,ik wilde heel graag italiaans leren.....de bedoeling was voor 'n jaartje..........nu woon ik er al 20!! (oh help,zo voel ik me echt officieel oud!  ;) )

Groetjes aan iedereen,tot gauw weer