26

Re: Gewoon simpele ronde tompouce maar lekker dat ze zijn.

Volgende x maak ik witte glazuur..rose vind ik niet zo lekker...

27

ooo wat ziet dat er super uit zeg en we hebben hier bijna alles om dit ook te proberen behalve de glazuur voor erop grgrgr.... maar ik kan het eens proberen met chocolade glazuur die kan ik hier wel vinden hihih

morgen eens inslaan mjammie heb nu al trek:)

judith37 schreef:

ooo wat ziet dat er super uit zeg en we hebben hier bijna alles om dit ook te proberen behalve de glazuur voor erop grgrgr.... maar ik kan het eens proberen met chocolade glazuur die kan ik hier wel vinden hihih

morgen eens inslaan mjammie heb nu al trek:)

Misschien is dit wat om te proberen?
http://yummyinmytummy.nl/zoet/glazuur-z … -glazuren/

http://www.piethuysentruytrecepten.com/ … -maken.htm

29

super, wil voor mijn dochter haar verjaardag kleine gebakjes maken. deze komt er ook bij  :D

meer taart van mij zien =) www.facebook.nl/cupcakepie  .. als je er dan toch bent wil je dan op vind ik leuk drukken.

30

o wat ben jij erg  ;)  dan denk ik : kijk ik wel of niet  :/ moet 10 kilo eraf en dan zie ik dit weer slik-slik - zucht-zucht wat walgelijk lekker  :lol:
taartgroetjes Carla

carol schreef:

o wat ben jij erg  ;)  dan denk ik : kijk ik wel of niet  :/ moet 10 kilo eraf en dan zie ik dit weer slik-slik - zucht-zucht wat walgelijk lekker  :lol:
taartgroetjes Carla

Haha ik moet ook afvallen Carla maar heb niet zo'n moeite met mijn eigen baksels te weerstaan hoewel de tompouzen wel mijn favoriet is.
Maar de tweeling is zondag jarig dus ik ben even het één en ander aan het maken en in de vriezer aan hetz etten want ik wil een sweet table maken.  :)

32 Laatst bewerkt door carol (04-03-2013 20:03)

nou dan zal er vast nog meer lekkers voorbij komen jouw kennende  :lol:  :lol:  :lol: ,je leeft je vast uit  ;)
groetjesss Carla  :)

carol schreef:

nou dan zal er vast nog meer lekkers voorbij komen jouw kennende  :lol:  :lol:  :lol: ,je leeft je vast uit  ;)
groetjesss Carla  :)

Nou Carla er is al het één en ander voorbij gekomen hoor maar dat heb je vast gemist  ;)

34

Ook hier moet er 10 kilo af, maar 't klonk te lekker om niet te kijken. :cool:
Ze zijn :9  :thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

35

Lekerr

Groetjes Serife..

Hertje schreef:

Ook hier moet er 10 kilo af, maar 't klonk te lekker om niet te kijken. :cool:
Ze zijn :9  :thumb:  :Y

Hier waren er 9 af maar weer twee erbij haha maar zit vol in de overgagsproblemen en de schildklier dus ik hoop dat ik het vol kan houden met het dieëten want ik wil nog wel een kilo of 8 kwijt vóór de zomer pfff...
Maar zondag de verjaardag van mijn tweeling en dan wordt het weer lastig  ;)

37

Wat zien die er lekker en leuk uit!!
Die sla ik op.
Bedankt voor het delen.

Groetjes Gerien