Onderwerp: make up mal waar te koop?
Hoi,
Ik weet niet of ik hier goed sta.
Ik zou graag willen vragen waar ik de make up mal kan kopen? Iemand een idee??
Ik heb het met spoed nodig... Graag tips.
Alvast bedankt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » make up mal waar te koop?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik weet niet of ik hier goed sta.
Ik zou graag willen vragen waar ik de make up mal kan kopen? Iemand een idee??
Ik heb het met spoed nodig... Graag tips.
Alvast bedankt.
ik dacht dat de xenos een tijdje geleden zo;n chocolade "mal" had... misschien dat het staat in de rubriek voor vraag en aanbod
ik dacht dat de xenos een tijdje geleden zo;n chocolade "mal" had... misschien dat het staat in de rubriek voor vraag en aanbod
kan ik het niet op internet vinden?
Hittepetaart heeft ook een make up mal.
Maar misschien kan je het een en ander ook zelf boetseren is een stuk goedkoper!
Rabia, ik heb hem bij Xenos idd gezien. Het is een doosje met daarin chocolade-makeup. De verpakking kun je gebruiken als mal. Eemplein of in Soest (achterin die lange winkelstraat) Mss kun je Xenos morgen bellen?
Hittepetaart heeft ook een make up mal.
Maar misschien kan je het een en ander ook zelf boetseren is een stuk goedkoper!
Bedankt daar ga ik naar kijken..
zelf boetseren lukt me niet ik ben daar niet zo goed in moet ik zeggen
bedankt voor je reactie.
Rabia, ik heb hem bij Xenos idd gezien. Het is een doosje met daarin chocolade-makeup. De verpakking kun je gebruiken als mal. Eemplein of in Soest (achterin die lange winkelstraat) Mss kun je Xenos morgen bellen?
Bedankt ik ga er even naar kijken anders..
Bij de Xenos heb ik ze al tijden niet meer gezien. Echter rond sinterklaas tijd waren ze ook bij de Aldi (volgens zeggen, want ook daar heb ik ze niet gezien) en ik ben ze toen wel tegengekomen bij de hema.
Niet gekocht, maar misschien dat ze die daar nog steeds hebben? Of het was ook maar iets tijdelijks
En de marskramer heeft ook zo een chocolademal gehad. Ik heb alleen geen idee of ze die nog hebben.
Bedankt voor de reacties.
Ik ga kijken. Als ik ze niet tegenkom, dan maar proberen te boetseren..
Rabia,bij de xenos heb ik ze gisteren nog zin liggen,ineens hebben ze er veel liggen.
Rabia,bij de xenos heb ik ze gisteren nog zin liggen,ineens hebben ze er veel liggen.
Bedankt.. ik ga morgen avond even langs xenos..
Ik wil iedereen bedanken voor de reacties.
Ik had 1 gekocht bij xenos.. Bedankt voor de tips
Groetjes Rabia
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » make up mal waar te koop?