1

Onderwerp: make up mal waar te koop?

Hoi,

Ik weet niet of ik hier goed sta.
Ik zou graag willen vragen waar ik de make up mal kan kopen? Iemand een idee??
Ik heb het met spoed nodig... Graag tips.

Alvast bedankt.

2

Re: make up mal waar te koop?

ik dacht dat de xenos een tijdje geleden zo;n chocolade "mal" had... misschien dat het staat in de rubriek voor vraag en aanbod

3

petrawb schreef:

ik dacht dat de xenos een tijdje geleden zo;n chocolade "mal" had... misschien dat het staat in de rubriek voor vraag en aanbod

kan ik het niet op internet vinden?

Hittepetaart heeft ook een make up mal.
Maar misschien kan je het een en ander ook zelf boetseren is een stuk goedkoper!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.facebook.com/HetLiefsteTaartje

5

Rabia, ik heb hem bij Xenos idd gezien. Het is een doosje met daarin chocolade-makeup. De verpakking kun je gebruiken als mal. Eemplein of in Soest (achterin die lange winkelstraat) Mss kun je Xenos morgen bellen?

6

hetliefstetaartje schreef:

Hittepetaart heeft ook een make up mal.
Maar misschien kan je het een en ander ook zelf boetseren is een stuk goedkoper!

Bedankt daar ga ik naar kijken..
zelf boetseren lukt me niet :) ik ben daar niet zo goed in moet ik zeggen :)
bedankt voor je reactie.

7

hilda55 schreef:

Rabia, ik heb hem bij Xenos idd gezien. Het is een doosje met daarin chocolade-makeup. De verpakking kun je gebruiken als mal. Eemplein of in Soest (achterin die lange winkelstraat) Mss kun je Xenos morgen bellen?

Bedankt ik ga er even naar kijken anders..

8

Bij de Xenos heb ik ze al tijden niet meer gezien. Echter rond sinterklaas tijd waren ze ook bij de Aldi (volgens zeggen, want ook daar heb ik ze niet gezien) en ik ben ze toen wel tegengekomen bij de hema.

Niet gekocht, maar misschien dat ze die daar nog steeds hebben? Of het was ook maar iets tijdelijks :|

Zoek je een printje? Pb mij gerust.

9

En de marskramer heeft ook zo een chocolademal gehad. Ik heb alleen geen idee of ze die nog hebben.

10

Bedankt voor de reacties.

Ik ga kijken. Als ik ze niet tegenkom, dan maar proberen te boetseren..

11

Rabia,bij de xenos heb ik ze gisteren nog zin liggen,ineens hebben ze er veel liggen.

12

nonot schreef:

Rabia,bij de xenos heb ik ze gisteren nog zin liggen,ineens hebben ze er veel liggen.

Bedankt.. ik ga morgen avond even langs xenos..

13

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties.
Ik had 1 gekocht bij xenos..  Bedankt voor de tips  ;)

Groetjes Rabia