Onderwerp: Laptop taart (2de taart)
Mijn 2de taart,
een collega nam afscheid en daarom een taartje om te laten zien dat we hem graag hadden en hem succes wenste op zijn nieuwe job. 
De laptop is aan 1 kant bewust afgerond
En moest uit 2 delen bestaan zodat we duidelijk konden laten zien dat hij stuk was. Mijn lieve collega had zijn laptop stuk gedaan & daar moesten we nu even mee lachen
De kleuren van de taart zijn de kleuren van zijn voetbal ploeg 
Deze taart heeft me letterlijk bloed, zweet en tranen gekost.
Mijn lieve kennie is achter mijn rug van het aanrecht getrild,
De vloer vol met eieren en suiker
Na 6x dwijlen & 2 x mijn vloer te schuren met kokend water was hij terug plak vrij :-)
En kennie, de pre historische keukenrobot had gelukkig geen schrammetje & rattelt nog even hard als ervoor. 
Dat heeft me ontzettend veel tijd en energie gekost dat ik dus minder tijd had om de laptop te maken..
Wou nog usb poorten en een cd station maken, maar dat is er spijtig genoeg afgevallen.
Achja, ik vind het niet écht super. maar op mijn werk waren ze laaiend enthousiast en vonden ze het schitterend.
Maar dat is waarschijnlijk omdat ik hier de mooiste taarten zie en het graag even goed doe, maar ik moet ergens beginnen hé.
binnenkort komt de suger gun en daar ben ik dankbaar voor. Want strookjes rollen is niet mijn ding.
Achja, ik ben kapot van deze taart te maken. Door mijn ziekte heb ik slaap nodig en dat heb ik door deze taart amper gehad. 
heb er veeeel van geleerd en daar ben ik wel blij om.
En na al de tegenslag die ik heb gehad, wil ik nog steeds taarten maken. Dus ja, ik ben verslaafd en heb eindelijk mijn hobby gevonden
enkel maak ik nu nog taartjes in het weekend en niet na het werk meer
Dus laat jullie commentaar maar achter, ik wil nog veel bij leren 
Ohja, hij is gevuld met dulche de leche met daarop pure chocolade die ik erover heb laten druppelen. en bosvruchten/4vruchten confituur met erover stukjes aardbei en framboos. Iedereen vond hem lekker en heb uren kunnen uitleggen hoe je zoiets maakt. (mijn lieve collega's hadden de overschot die we niet opkregen in de keuken gezet met mijn naam en afdeling erbij. dus iedereen die langs kwam moest even zeggen hoe mooi en lekker ze was. Maar voor een verlegen en liefst bescheiden marie was het een nachtmerrie
)
De fondant is bij het drogen beginnen bubbelen en de achterkant van het scherm ziet er serieus slecht uit na het drogen. Dus volgende x drogen door er stokjes in te steken zodat het niet op de fondant ligt.
& als ik nog een keer crispy rice gebruik om te modeleren gaan de stokjes erin voor het droog is, want dat viel nu serieus tegen..
Ook was alles veel te dik waardoor de taart uiteindelijk is ingeduwd. Achja lessen voor volgende x 
Eind dees maand een taartje voor mijn nichtje dat geboren word. Kijk er al naar uit. En een paastaartje of macarons voor mijn petekindje als ze paaseitjes komt rapen

). Als je een superstrake foutloze laptop had gemaakt, had ie niet meer op die van je collega geleken. Dus stiekum kun je bijna zeggen dat het een geluk bij een ongeluk is...