Onderwerp: Moscovich biscuit of gewone biscuit welke zal je kiezen/
ik gebruikt steeds van funcakes maar wil ik wat anders proberen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Moscovich biscuit of gewone biscuit welke zal je kiezen/
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik gebruikt steeds van funcakes maar wil ik wat anders proberen.
Ik gebruik moscovisch (from Scratch) en ik gebruik niets anders meer. Lekkerder, minder droog en makkelijker te verwerken met snijden e.d. Is wel wat meer werk, dat wel.
Ik heb nog nooit moscovisch gehad, maar ik zie dat er boter ingaat. Is het dan niet te zwaar als je er nog vulling in doet en fondant/marsepein overheen doet? Of gaat er daarvoor te weinig boter in?
ik heb bij aribacakes mix gezien maar staat niet dat moet boter in,
Ik heb nog nooit moscovisch gehad, maar ik zie dat er boter ingaat. Is het dan niet te zwaar als je er nog vulling in doet en fondant/marsepein overheen doet? Of gaat er daarvoor te weinig boter in?
Daar zit idd boter in, maar het is niet heel zwaar. Zwaarder dan biscuit, maar het is geen baksteen. Door het eiwit blijft het luchtig. Het rijst ook. Mijn vullingen zijn ook niet heel zwaar.
De mix hoeft ook volgens mij geen boter, maar ik gebruik de mix niet.
Ik gebruik altijd moscovisch eigenlijk
ik heb bij aribacakes mix gezien maar staat niet dat moet boter in,
Dat klopt, want dat hoeft ook niet.
vanwelie schreef:ik heb bij aribacakes mix gezien maar staat niet dat moet boter in,
Dat klopt, want dat hoeft ook niet.
ik heb goed gelezen
moscovisch kun je goed zelf maken van recept hier, maar je hebt ook goede moscovische mixen, oa bij Bouwhuis.
is wat ´frisser´, vind ik, en absoluut niet zwaar, want er gaat niet veel boter in.
moscovisch kun je goed zelf maken van recept hier, maar je hebt ook goede moscovische mixen, oa bij Bouwhuis.
is wat ´frisser´, vind ik, en absoluut niet zwaar, want er gaat niet veel boter in.
bij bouwhuis ik zag geen moscovischmix
heet dat niet moscamix?
vlgs mij ook nog in de aanbieding per 5 kg. (las ik eerder op forum)
ik ga kijken
heet dat niet moscamix?
vlgs mij ook nog in de aanbieding per 5 kg. (las ik eerder op forum)
nee niks gevonden
unexpected schreef:Ik heb nog nooit moscovisch gehad, maar ik zie dat er boter ingaat. Is het dan niet te zwaar als je er nog vulling in doet en fondant/marsepein overheen doet? Of gaat er daarvoor te weinig boter in?
Daar zit idd boter in, maar het is niet heel zwaar. Zwaarder dan biscuit, maar het is geen baksteen. Door het eiwit blijft het luchtig. Het rijst ook. Mijn vullingen zijn ook niet heel zwaar.
De mix hoeft ook volgens mij geen boter, maar ik gebruik de mix niet.
Ok dan ga ik dat een keertje proberen!
nee, in de mix hoeft geen boter
dat zit er dan al in verwerkt, schat ik zo
@van welie: heb je het al gevonden?
nee, in de mix hoeft geen boter
![]()
dat zit er dan al in verwerkt, schat ik zo
![]()
@van welie: heb je het al gevonden?
bouwhuis niks wel andere winkel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Moscovich biscuit of gewone biscuit welke zal je kiezen/