1

Onderwerp: Help!! Welke mixer moet ik kiezen??

Hoi Allemaal,

Ik ben bijna jarig, en na zoveel keer alles met de handmixer te hebben gemixt ben ik dat nu wel zat en toe aan een mixer die dat voor me doet  :D
Ik heb tot nu toe ca. 1 x per maand een opdracht, dus bak nog niet heel veel taarten. Ik vraag me dan ook af welke mixer voor mij het beste geschikt is.
Eerst had ik de Kitchenaid gezien, maar die is toch ook wel weer heel erg prijzig. Daarna gaf iemand me de tip om ook naar Kenwood te kijken. Daarvan heb ik verschillende types voorbij zien komen op internet: KM 260, KM 285 en MX 275 patissier, die laatste krijgt van mij ook weer een lichte voorkeur (ook gezien de vormgeving) maar ik wil natuurlijk ook dat ie zijn werk goed doet. Iemand ervaringen hiermee?? Wordt de biscuit luchtig genoeg? Ook bij kleine hoeveelheden? Ik twijfel dus tussen Kitchenaid of Kenwood en wil toch ook weer niet heel veel geld uitgeven, maar hoop er wel heel wat jaren plezier van te hebben.

Ik hoor graag jullie tips, zodat ik een goede keuze kan maken... jullie hebben de ervaringen  ;)
Alvast bedankt!

2

Re: Help!! Welke mixer moet ik kiezen??

Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie even,
deze vraag is al heel vaak gesteld, besproken, beantwoord.

Als ik jou zo hoor zou ik voor de kenwood patissier gaan.
Doet prima zijn werk, is uitermate geschikt voor taarten bakken (daarom heet hij ook patissier, neem aan dat je weet wat patisserie is) in veel vriendelijker voor je portemonnee.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

3

Oja, en regelmatig in de aanbieding bij de makro

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

4

ik weet niet of je er al een hebt gekocht, maar ik heb de BOSCH MFQ3560 en deze is geweldig. het is met een mengkom dus je laat de machine gewoon zijn werk doen en kan dan zelf andere dingen doen. heerlijk  ;) ! hij kost 55 euro bij o.a. bcc en mediamarkt.

5

Weet niet of het nog nodig is, maar MX275 is mooie goede keukenmachine voor het werk dat je er mee wilt gaan doen.
Doet zijn werk prima, maakt prima biscuitdeeg en is inderdaad betaalbaar.
Volgens mij is hij zelfs nu in de aanbieding bij de Makro....

Succes!