Onderwerp: Help!! Welke mixer moet ik kiezen??
Hoi Allemaal,
Ik ben bijna jarig, en na zoveel keer alles met de handmixer te hebben gemixt ben ik dat nu wel zat en toe aan een mixer die dat voor me doet
Ik heb tot nu toe ca. 1 x per maand een opdracht, dus bak nog niet heel veel taarten. Ik vraag me dan ook af welke mixer voor mij het beste geschikt is.
Eerst had ik de Kitchenaid gezien, maar die is toch ook wel weer heel erg prijzig. Daarna gaf iemand me de tip om ook naar Kenwood te kijken. Daarvan heb ik verschillende types voorbij zien komen op internet: KM 260, KM 285 en MX 275 patissier, die laatste krijgt van mij ook weer een lichte voorkeur (ook gezien de vormgeving) maar ik wil natuurlijk ook dat ie zijn werk goed doet. Iemand ervaringen hiermee?? Wordt de biscuit luchtig genoeg? Ook bij kleine hoeveelheden? Ik twijfel dus tussen Kitchenaid of Kenwood en wil toch ook weer niet heel veel geld uitgeven, maar hoop er wel heel wat jaren plezier van te hebben.
Ik hoor graag jullie tips, zodat ik een goede keuze kan maken... jullie hebben de ervaringen
Alvast bedankt!