Onderwerp: mijn mooiste tot nu toe na anderhalf jaar taarten
Wat ontzettend leuk om te zien dat er vooruitgang in zit (bij mijzelf haha)! Kreeg een opdracht voor een paardentaart, het paardje had ik al geshowd en nu heb ik de taart ook klaar. Was een beetje bang dat het te kinderachtig zou zijn want het is voor een meisje wat 10 wordt maar ze hebben de taart net gehaald en zo vond 'm echt prachtig
. Ik trouwens ook haha zoals de titel al zegt want vond dit toch echt mijn strakste en mooiste taart tot nu toe! Waardeloze foto gemaakt met mijn bb
(in het echt waren de kleuren veel mooier), dus ga nu alles opzij zetten voor een goede camera en eigenlijk wil ik ook nog een cursus taart en anders foodfotografie gaan doen, maar ben nu aan het afdwalen haha! De eerste keer dat ik een taart zo strak bekleedt heb en nog wel met marsepein! Hij is ook niet over de top met decoratie, kortom ik ben er apetrots op! Gevuld met naturel botercreme van de funcakesmix en frambozenjam met vanilleslagroom. Ideeen opgedaan op google en dit is het resultaat tadaaaa....

een klein cameratje kan ook prachtige foto s maken.
) een nieuwe besteld. Maar nou moet ik zeggen dat dat toestel ook geen bijzondere is hoor maar alles is beter dan die bb van mij. Verder gewoon sparen voor een spiegelreflex dus maar dat duurt wel eventjes. Tot die tijd is het roeien met de riemen die ik heb. In het echt waren die kleuren van de taart ook echt veel mooier.