1

Onderwerp: mijn mooiste tot nu toe na anderhalf jaar taarten

Wat ontzettend leuk om te zien dat er vooruitgang in zit (bij mijzelf haha)! Kreeg een opdracht voor een paardentaart, het paardje had ik al geshowd en nu heb ik de taart ook klaar. Was een beetje bang dat het te kinderachtig zou zijn want het is voor een meisje wat 10 wordt maar ze hebben de taart net gehaald en zo vond 'm echt prachtig :D . Ik trouwens ook haha zoals de titel al zegt want vond dit toch echt mijn strakste en mooiste taart tot nu toe! Waardeloze foto gemaakt met mijn bb :(  (in het echt waren de kleuren veel mooier), dus ga nu alles opzij zetten voor een goede camera en eigenlijk wil ik ook nog een cursus taart en anders foodfotografie gaan doen, maar ben nu aan het afdwalen haha! De eerste keer dat ik een taart zo strak bekleedt heb en nog wel met marsepein! Hij is ook niet over de top met decoratie, kortom ik ben er apetrots op! Gevuld met naturel botercreme van de funcakesmix en frambozenjam met vanilleslagroom. Ideeen opgedaan op google en dit is het resultaat tadaaaa....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IA4PH4KC.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OJTNUCDZ.jpg

you can't buy happines but you can buy chocolate, that's kind of the same thing ;-), voor meer taartjes kan je ook mijn fb pagina bekijken https://www.facebook.com/youcake.nl

2

Re: mijn mooiste tot nu toe na anderhalf jaar taarten

Leuk  en een mooie kleur!   :thumb:

3

Wauw. Little pony is schitterend.

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

4

Lief taartje! Snap t niet hier, dure camera's & cursus etc om je taart te fotograferen :x een klein cameratje kan ook prachtige foto s maken.

i just LOVE it!

5 Laatst bewerkt door Siena (24-02-2013 09:36)

lovemybeeb schreef:

Lief taartje! Snap t niet hier, dure camera's & cursus etc om je taart te fotograferen :x een klein cameratje kan ook prachtige foto s maken.

Grappig dat je dat zegt,
dat ik de foto's zag dacht ik juist gelijk,
goh wat jammer van je taart, met wat betere belichting en misschien een betere camera had je taart veel mooier op de kiek gestaan, haha

Maar over de taart,
ik vind hem heel mooi! mooie kleurtjes,
en een heel mooi geboetseerde my little pony,

die verdient inderdaad een dikke 10! ;)

Oja, en leuk he om zelf je vorderingen ook te zien na een aantal taartjes!
Zie, oefening baart kunst, dus ga vooral zo door zou ik zeggen!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

6

leuke taart

7

Siena schreef:
lovemybeeb schreef:

Grappig dat je dat zegt,
dat ik de foto's zag dacht ik juist gelijk,
goh wat jammer van je taart, met wat betere belichting en misschien een betere camera had je taart veel mooier op de kiek gestaan, haha

Maar over de taart,
ik vind hem heel mooi! mooie kleurtjes,
en een heel mooi geboetseerde my little pony,

die verdient inderdaad een dikke 10! ;)

Oja, en leuk he om zelf je vorderingen ook te zien na een aantal taartjes!
Zie, oefening baart kunst, dus ga vooral zo door zou ik zeggen!

Heb perfectionistische trekken haha dus idd, het liefst wil ik gelijk een super foto. Sowieso is mijn bb eigenlijk prut met foto's maken maar de accu van onze camera is stuk, gisteren eindelijk (na een jaar :o ) een nieuwe besteld. Maar nou moet ik zeggen dat dat toestel ook geen bijzondere is hoor maar alles is beter dan die bb van mij. Verder gewoon sparen voor een spiegelreflex dus maar dat duurt wel eventjes. Tot die tijd is het roeien met de riemen die ik heb. In het echt waren die kleuren van de taart ook echt veel mooier.

you can't buy happines but you can buy chocolate, that's kind of the same thing ;-), voor meer taartjes kan je ook mijn fb pagina bekijken https://www.facebook.com/youcake.nl