spidygirl schreef:Esthervv schreef:Graag dan kan ik het ook proberen! Ganache is nog niet zo mijn sterkste kant (nou ja er zijn er meerdere niet hehe
) maar ik vind het wel heerlijk!
Ik heb overigens wel vloeibare ganache gemaakt voor op de taart met de gewone slagroom van alpro, dat ging wel goed.
Ik zoek nog een lekkere toef voor op de CC. ben geen fan van botercreme maar het meeste melkvrije mist body om lang mooi te blijven. Ik kijk uit naar je resultaat!
dat uitproberen wordt wel pas half mrt.
dan is de kleine man van mijn proef persoon jarig.
is er dan naast deze variant slagroom ook nog een gewone slagroom van alpro? welke is dat dan?
de creme die ik in mijn taarten gebruik is ook de creme die ik op cupcakes gebruik, blijft prima staan!
ik werk niet met creme uit mixen enzo.
ik heb mijn normale creme aangepast door de roomboter te vervangen door koemelkvrij...dat bleek met die boter echt niet lekker dus heb ik de boelweer aangepast en de helft minder boter genomen en het is erg goed te doen...merk wel dat ie wat zachter blijft maar hij blijft evengoed staan!
Er is een soort die heet dus luchtig en creamy, die kun je kloppen en er die soort die in nederland cuisine heet, die kun je gebruiken als er gekookt Word. Ik heb hier in Zweden het voordeel dat ik de keuze heb uit zeker 4 verschillende merken koemelkvrije slagroom, en het merk Oatly (is van haver gemaakt) heeft hiervan mijn voorkeur, deze gebruik ik ook veel in sauzen en zo, maar de alpro is ook helemaal niet slecht.
Ik moet maar eens een poging doen om echte botercreme te maken, ik vind alleen de vanillecreme van sojamelk niet lekker, dus ik gebruik meestal kant-en klare puddingpoeder die ik met slagroom maak. ik zal dat eens proberen met de boter.mischien Word het wat.