76

Re: kleine kwark gebakjes.

Ik denk idd dat te hoge temp en niet goed door kneden de boosdoeners zijn. Had wel 13 minuten dus ik ga ze zeker nog eens proberen...
Ons had ook de boterkoek Vd jumbo ipv koop mans maar daar zal het toch niet aan hebben kunnen liggen.....

Thanx voor je antwoorden!

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

Luckey schreef:

Ik denk idd dat te hoge temp en niet goed door kneden de boosdoeners zijn. Had wel 13 minuten dus ik ga ze zeker nog eens proberen...
Ons had ook de boterkoek Vd jumbo ipv koop mans maar daar zal het toch niet aan hebben kunnen liggen.....

Thanx voor je antwoorden!

Nou ja ik weet niet of het daaraan kan liggen maar het is denk ik net als met koekjes bij de ene winkel zijn ze lekkerder als bij de ander ik weet het niet hoor maar zou als ik ze weer ging maken alles uitsluiten en gewoon proberen met koopmans  :)
Het is graag gedaan hoor en ik ben benieuwd of ze de volgende keer wel gaan lukken.|
Zal vast en zeker goedkomen.  :lol:

JAMMIE!!!

Het water loopt mij in de mond!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

79

Ik heb de mini kwarkgebakjes nu 2 keer gemaakt en het was niet nodig om ze in de diepvries te zetten. Ik heb ze in de koelkast laten opstijven en dan zijn de papieren vormpjes er zeer goed van af te halen.

Wendy1406 schreef:

Ik heb de mini kwarkgebakjes nu 2 keer gemaakt en het was niet nodig om ze in de diepvries te zetten. Ik heb ze in de koelkast laten opstijven en dan zijn de papieren vormpjes er zeer goed van af te halen.

Dat had ik ook geprobeerd maar toen waren ze bij mij wat vervormd vandaar heel even in de vriezer maar als het zonder virezer kan is het ook goed  :)

81

Ziet er erg lekker uit, ik moet binnenkort een tafel vol taart, cc's e.d. Maken, wil deze dan ook erbij gaan zetten. Alleen dacht ik aan mini cupcakes ervan te maken want het moet een soort high thea tafel worden, zodat mensen van  meerdere dingen kunnnen proeven.

Groetjes Brenda

Balou schreef:

Ziet er erg lekker uit, ik moet binnenkort een tafel vol taart, cc's e.d. Maken, wil deze dan ook erbij gaan zetten. Alleen dacht ik aan mini cupcakes ervan te maken want het moet een soort high thea tafel worden, zodat mensen van  meerdere dingen kunnnen proeven.

Ja dat is ook leuk maar wel wat meer werk  ;)

83

Ja daar was ik al bang voor  ;)
Hoelang ben jij met de gewone cc's qua tijd bezig geweest denk je?

Groetjes Brenda

84 Laatst bewerkt door dollelollypop (16-02-2013 09:54)

Balou schreef:

Ja daar was ik al bang voor  ;)
Hoelang ben jij met de gewone cc's qua tijd bezig geweest denk je?

Nou dat viel reuze mee, ik weet het eigenlijk niet maar het is zo gebeurd hoor want ik ben met gewone cupcakes langer bezig met vullen en versieren, dit was eigenlijk heel snel klaar.
Met de kleintjes is het effe iets meer gepriegel met de boterkoek denk ik maar als je daar een klein balletje van maakt en het er met je duim indrukt is het eigenlijk ook zo klaar.
Je kneed de boterkoek doe dat in de cupjes 12 min en als ze klaar zijn en afgekoeld kun je ze vullen met de kwark dus eigenlijk simpel en snel  :)

85

Heerlijk en leuk! :thumb:  :9  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

86

Hoi hoi, ik heb ze net gemaakt, welke cupcake vorm gebruik jij, ik één waar er zes inpassen en heb ze gevuld met 25 gram boterkoek en toen paste er nog ongeveer maar 30 gram kwak in of mijn papiertjes zijn te laag dat zou natuurlijk ook kunnen. Kan ik ze de hele nacht in de vriezer laten staan, want ze staan er net in, weet jij toevallig ook hoelang ze nodig hebben om te ontdooien?  Weer veel vragen, sorry daarvoor.
Groetjes vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

87

O wat super!! ik ga ze zeker maken!

Ik zag van die jumbo cupcake pepiertjes.. zijn ze net iets groter misschien wel lekker :)

vonn schreef:

Hoi hoi, ik heb ze net gemaakt, welke cupcake vorm gebruik jij, ik één waar er zes inpassen en heb ze gevuld met 25 gram boterkoek en toen paste er nog ongeveer maar 30 gram kwak in of mijn papiertjes zijn te laag dat zou natuurlijk ook kunnen. Kan ik ze de hele nacht in de vriezer laten staan, want ze staan er net in, weet jij toevallig ook hoelang ze nodig hebben om te ontdooien?  Weer veel vragen, sorry daarvoor.
Groetjes vonn

Ik heb de cupcakepapiertjes van Housse of marie en die komen net boven mijn cupcakeblik uit.
Ik hem met 12 cupcakes maar het maakt denk ik niet uit welke je hebt maar als er minder kwark in gaat dan zijn je papiertjes waarschijnlijk wel kleiner.
Het ontdooien zal niet lng duren en ik denk als je ze er een uur van tevoren uithaal het wel ontdooid zal zijn.
Bij mijn staan ze al twee weken in de vriezer want ik heb ze pas over twee weken nodig dus dat is geen probleem hoor.  :)

89

Zo, ik heb ze nu in de vriezer staan. Ik ben zooooo benieuwd hoe ze zullen smaken!!!
Uiteraard maak ik (als ze gelukt zijn tenminste hihihi) er een foto van.
Morgen komen vriendinnen van me testen!
Nogmaals bedankt voor het delen van al die leuke recepten!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

IngridV_1973 schreef:

Zo, ik heb ze nu in de vriezer staan. Ik ben zooooo benieuwd hoe ze zullen smaken!!!
Uiteraard maak ik (als ze gelukt zijn tenminste hihihi) er een foto van.
Morgen komen vriendinnen van me testen!
Nogmaals bedankt voor het delen van al die leuke recepten!!!

Nou dat moet goedkomen want ze zijn er hier op verjaardagen altijd gek op.
Succes en ben benieuwd naar de foto's en de reacties natuurlijk  :)

91

Net de avondfoto geplaatst. morgen zal ik voor Facebook nog even daglicht foto's maken.
Ben er blij mee!!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

92 Laatst bewerkt door janneke@britt (20-03-2013 16:23)

Deze ga ik ook eens proberen zien er echt super uit

dus als ik het goed begrijp doe je ze in de vriezer en de papiertjes haal je er af als ze nog bevroren zijn

en ik neem aan als ze eenmaal bevroren zijn dat je je cc vorm weer uit de vriezer haalt

en als je onverwachts bezoek krijgt heb je dus altijd wat in huis :Y

janneke@britt schreef:

Deze ga ik ook eens proberen zien er echt super uit

dus als ik het goed begrijp doe je ze in de vriezer en de papiertjes haal je er af als ze nog bevroren zijn

en ik neem aan als ze eenmaal bevroren zijn dat je je cc vorm weer uit de vriezer haalt

en als je onverwachts bezoek krijgt heb je dus altijd wat in huis :Y

Klopt helemaal als ze bevroren zijn kan je het cupcakeblik er weer uit halen en gewoon in je vriezer leggen.
Zodra je visite krijgt en je wilt ze ontdooien dan vóór het ondooien dus eigenlijk meteen als je ze uit de vriezer haalt de papiertjes eraf halen  :Y

ga het gelijk proberen maar dan met de optimel kwark recept
een beetje verantwoord hahahah

janneke@britt schreef:

ga het gelijk proberen maar dan met de optimel kwark recept
een beetje verantwoord hahahah

Nou dat zal vast ook goedgaan toch  :)
Succes en we zullen ze hier dan vast wel tegenkomen.

nog een klein vraagje op hoeveel graden had je de oven

janneke@britt schreef:

nog een klein vraagje op hoeveel graden had je de oven

Op het pak staat volgens mij 160 graden maar ik heb een hetelucht oven met twee ventilators en daarom zet ik de oven altijd 20 graden lager dus ik had hem dan op 140 graden staan.

98

Laat je ze in het cc-bakblik afkoelen of niet? En hoelang wacht je dan voor je de kwark erop doet? Wil ze vandaag of morgen eindelijk gaan maken, maar dit vroeg ik me nog af.

Groetjes Michaela

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

99

Na vier paginas gelezen te hebben,heb ik absoluut geen vragen meer,helemaal duidelijk en ben om,ik ga ze zeker maken,hou van simpel,snel en lekker recepten,bedankt

100

Wat een onwijs leuk idee.  :P

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook