1

Onderwerp: Ervaringen Cricut Cake

Eind april gaan we naar Florida. :D Nou zag ik de prijsverschillen tussen een Cricut Cake hier (veel te duur) en Amerika (goed te doen). Dus nou mag ik lekker nog een kleine 2,5 maand gaan zitten twijfelen....  :rolleyes: 

Om geen miskoop te begaan, wil ik graag ook ervarings deskundigen horen wat je van de Cricut Cake vind. De aanschaf waard of absoluut niet?? Werkt het makkelijk?? Alle ervaringen, zowel positief als negatief, zijn van harte welkom!!

2

Re: Ervaringen Cricut Cake

Vragen waar ik sowieso mee zit:

1) Is er (weer) software waarmee ik zelf ontworpen plaatjes kan uitsnijden??
2) Is de Cricut Cake makkelijk in gebruik??
3) Zijn er gelijkwaardige, andere merken die hetzelfde doen of misschien zelfs meer??

3

Ik zou even de zoekfunctie gebruiken hier, er zijn al meerdere topics over de Cricut Cake geweest.....  ;)  :)

4

1) Dat kun je nog steeds, het hangt er alleen vanaf wat je firmware op je machine is ;-)
2) Oefening baart kunst, eerste paar keer zal het waarschijnlijk fout gaan, maar des te meer je oefent des te meer je weet hoe je het precies zelf moet doen. Is persoonlijke ervaring denk ik ;-)
3) Zover ik weet is de cricut cake de enigste

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

5

Ik heb wel wat gelezen over SCAL en dan vooral de cricut cake niet updaten. Maar wat ik niet kan vinden is of dat ook werkt als ik een nieuwe cricut cake koop. Vind het toch wel makkelijk als ik niet afhankelijk ben van enkel cartridges, maar ook zelf kan ontwerpen.

6

ik weet dat veel mensen de cricut cake kopen en deze daarna laten verstoffen omdat ze niet weten hoe ermee te werken. Daarom ben ik toen workshops erin gaan geven en nu zijn een heleboel mensen weer enthousiast erover en gebruiken het veel regelmatiger.

Als je eenmaal weet hoe die werkt is het super en als je er een in amerika kan kopen is het zeker een aanrader want daar zijn ze veel goedkoper.

Dus ik zeg koffer mee en doen :)

7

Denk ook dat ik 'm meeneem. De mini is bij Wallmart "maar" 75 euro. Denk dat ik er spijt van ga krijgen als ik 't niet doe. Nou alleen nog "effe" besluiten of ik de mini meeneem of de grote (160 euro).

8

Heb je anders geen mogelijkheid om hem bij iemand te proberen of van iemand te lenen, dan weet je misschien beter of je het zelf echt iets vind!

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

9

Als je hem in Amerika koopt moet je alleen rekening ermee houden dat ze in de VS een andere stekker hebben. Maar deze kan je hier in NL heel makkelijk vervangen.

een zoet idee voor elk moment :-)

10

je moet er ook rekening mee houden dat ze in de US 110 volt hebben en in NL 220 volt, waarschijnlijk heb je dan ook nog een transformator nodig

11

Ik heb een Silhouette Cameo daar heb je geen cartridges bij nodig.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

12

kan je hem dan nog vinden?
Ik heb me al suf gezocht op het internet en vind hem nergens meer te koop  :nooo