Dankjulliewel voor de reactie's!
Een gastenboek wil ik idd nog wel, maar daar mwam ik van het weekend niet meer aan toe.
Tis wel iets wat ik nog wil invoegen, dus ook dan zijn betichtjes altijd welkom. :-D
Ik heb geen opleiding hier voor gedaan.
Maar wel op de middelbare school informatica en html les.
Ik heb vele hobby's en vaak wil ik (als ik iets leuk vind) me er dan in verdiepen en zo is het eigenlijk ook met ontwerpen/tekenen op de computer gegaan.
Voor deze site heb ik meerdere programma's gebruikt en mijn html kennis, dus tis helaas niet iets wat ik zo even uitleg, anders had ik het heel graag gedaan.
@Biggeltaart: Dankjewel!
Vaak denk je bij taartensites/blogs aan veel roze en zoete kleurtjes.
Daar hou ik ook echt van, maar ik wilde eigenlijk iets anders, waarbij je denkt: owja die site heb ik zeker al is errder gezien als je em een tweede keer bezoekt. :-)
Over de info.
Ik heb geen bedrijf, maar wil af en toe wel hobbymatig bakken en dat wil ik ook zo houden.
Want helaas ben ik vorig jaar heel ernstig ziek geworden.
Mijn kinderen en man houden mij elke dag op de been.
Vanwege mijn gezondheid hebben we ook moeten verhuizen naar een aangepaste woning en mijn man heeft de extra kamer helemaal roze met taartjes en cupcakejes behang gemaakt.
Hij en de kinderen gunnen me alles én omdat ze me op de been houden vind ik dat ze best genoemd mogen worden op een hobbymatige site.
Een woonplaats vermelden vind ik zelf eigenlijk niet zo heel raar...
Mijn adres en telefoonnummer deel ik niet, maar ik hoef er in ieder geval geen vragen over te beantwoorden mochten mensen geinteresseerd zijn.
Vaak is dat toch wel iets wat je als eerste checkt denk ik.
Maar goed, ik doe wel wat met feedback als het mensen verder zou storen.
Dus toch bedankt voor je eerlijke reactie.
Tis altijd leuk om te horen dat mensen dingen leuk vinden, maar feedback is vaak belangrijker. :-D
Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op:
www.dezoetedromenfabriek.nl