1

Onderwerp: Mijn eigen domein.

Ik zat er al een poosje over na te denken, maar van het weekend ben ik begonnen met het maken van mijn eigen site.
Niet zo zeer om in opdracht te gaan bakken, want dat gaat niet met mijn gezondheid.
Maar meer om een site te hebben voor als mensen er naar vragen en je dan niet iets heel langs met een slash of punt of iets er tussen hoeft te onthouden.
En het is gelukt.
De site is af en ik ben benieuwd wat jullie er van.
Als jullie type foutjes of iets dergelijks ontdekken, graag zeggen want dan verander ik het graag. :-)

Komt ie:
www.dezoetedromenfabriek.nl

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

2

Re: Mijn eigen domein.

hele leuke site hoor!!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

3

leuk site hoor :thumb:

4

jij hebt vast een computer/ web achtige opleiding gedaan!

Dat heb je snel voor elkaar zeg! Hele gave site!
Snap echt niet hoe je dat allemaal doet.

Ik ben al tijden bezig, en nog lang niet klaar...  :nooo

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

Wat een geweldige site superrr!!!
Ik wil dit ook al een poosje maar zie er tegenop om te beginnen.
Is dit ook je werk?
Ik zou als ik jouw was nog een gastboek erbij zetten ik wilde er al iets inschrijven maar hij stond er niet!

Heel veel succes met je site!

Groetjes P@trici@

6

Hartstikke mooie site, lekker fris en weer eens wat anders :thumb:

Alleen een vraagje: waarom alle info over je man en je kinderen erbij (met naam en woonplaats)? Ik ben altijd een beetje huiverig om deze info zo op het web te zetten en ik snap niet zo goed wat het toevoegt aan de mooie dingen die je maakt en erop hebt gezet. Maar dat is mijn bescheiden mening...

7

Dankjulliewel voor de reactie's!

Een gastenboek wil ik idd nog wel, maar daar mwam ik van het weekend niet meer aan toe.
Tis wel iets wat ik nog wil invoegen, dus ook dan zijn betichtjes altijd welkom. :-D

Ik heb geen opleiding hier voor gedaan.
Maar wel op de middelbare school informatica en html les.
Ik heb vele hobby's en vaak wil ik (als ik iets leuk vind) me er dan in verdiepen en zo is het eigenlijk ook met ontwerpen/tekenen op de computer gegaan.
Voor deze site heb ik meerdere programma's gebruikt en mijn html kennis, dus tis helaas niet iets wat ik zo even uitleg, anders had ik het heel graag gedaan.

@Biggeltaart: Dankjewel!
Vaak denk je bij taartensites/blogs aan veel roze en zoete kleurtjes.
Daar hou ik ook echt van, maar ik wilde eigenlijk iets anders, waarbij je denkt: owja die site heb ik zeker al is errder gezien als je em een tweede keer bezoekt. :-)

Over de info.
Ik heb geen bedrijf, maar wil af en toe wel hobbymatig bakken en dat wil ik ook zo houden.
Want helaas ben ik vorig jaar heel ernstig ziek geworden.
Mijn kinderen en man houden mij elke dag op de been.
Vanwege mijn gezondheid hebben we ook moeten verhuizen naar een aangepaste woning en mijn man heeft de extra kamer helemaal roze met taartjes en cupcakejes behang gemaakt.
Hij en de kinderen gunnen me alles én omdat ze me op de been houden vind ik dat ze best genoemd mogen worden op een hobbymatige site.
Een woonplaats vermelden vind ik zelf eigenlijk niet zo heel raar...
Mijn adres en telefoonnummer deel ik niet, maar ik hoef er in ieder geval geen vragen over te beantwoorden mochten mensen geinteresseerd zijn.
Vaak is dat toch wel iets wat je als eerste checkt denk ik.
Maar goed, ik doe wel wat met feedback als het mensen verder zou storen.
Dus toch bedankt voor je eerlijke reactie.
Tis altijd leuk om te horen dat mensen dingen leuk vinden, maar feedback is vaak belangrijker. :-D

8

Nu ook een gastenboek aanwezig, dus als je het leuk vind dan mag er natuurlijk altijd een berichtje achter gelaten worden. :)

9

FloordKB schreef:

@Biggeltaart: Dankjewel!
Vaak denk je bij taartensites/blogs aan veel roze en zoete kleurtjes.
Daar hou ik ook echt van, maar ik wilde eigenlijk iets anders, waarbij je denkt: owja die site heb ik zeker al is errder gezien als je em een tweede keer bezoekt. :-)

Over de info.
Ik heb geen bedrijf, maar wil af en toe wel hobbymatig bakken en dat wil ik ook zo houden.
Want helaas ben ik vorig jaar heel ernstig ziek geworden.
Mijn kinderen en man houden mij elke dag op de been.
Vanwege mijn gezondheid hebben we ook moeten verhuizen naar een aangepaste woning en mijn man heeft de extra kamer helemaal roze met taartjes en cupcakejes behang gemaakt.
Hij en de kinderen gunnen me alles én omdat ze me op de been houden vind ik dat ze best genoemd mogen worden op een hobbymatige site.
Een woonplaats vermelden vind ik zelf eigenlijk niet zo heel raar...
Mijn adres en telefoonnummer deel ik niet, maar ik hoef er in ieder geval geen vragen over te beantwoorden mochten mensen geinteresseerd zijn.
Vaak is dat toch wel iets wat je als eerste checkt denk ik.
Maar goed, ik doe wel wat met feedback als het mensen verder zou storen.
Dus toch bedankt voor je eerlijke reactie.
Tis altijd leuk om te horen dat mensen dingen leuk vinden, maar feedback is vaak belangrijker. :-D

Het stoort me niet, begrijp me niet verkeerd. Ik persoonlijk zou het   er niet opzetten, maar dat betekent niet dat ik vind dat niemand het erop zou moeten zetten. Je reden erbij vind ik wel weer erg mooi... :thumb:

10

Wauw hele mooie site Floor :Y

Be in love with what you have

11

Prachtige site! Alleen op de iPad kan ik geen foto's bekijken ivm flash

Groetjes Mireille

12

Thanx meiden!

@Mireille: Dat klopt inderdaad.
Ik heb zelf naast m'n laptop en computer ook een ipad voor de kinderen en zelf heb ik een iphone en kan de foto's daar mee inderdaad ook niet zien.
Maar nu je het zegt, zit ik er toch aan te denken om iets in te voegen speciaal voor mensen zonder flash om de foto's toch te kunnen zien.
Thanx!