Onderwerp: Iemand ervaring met donutmaker?

Hoi allemaal,

Ik ben aan het twijfelen of ik een donutmaker aan zal schaffen.
Is dit net zo lekker als donuts uit olie?

Met een donutmaker bedoel ik zo'n apparaatje net zoals een cakepopmaker, cupcakemaker, wafelijzer, tostiijzer etc....

Hoop dat iemand me kan helpen en wat tips heeft.

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

2

Re: Iemand ervaring met donutmaker?

Ik heb een donutmaker.. en ik vond het niks..

3

vind ze te droog.....
Eigenlijk gewoon een beetje nep :( Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

4

Ik heb er eentje,al een paar jaar.
De donuts smaken eigenlijk gewoon naar cake,niet naar de vertrouwde donuts.
Ik vind ze niet vies eigenlijk,en mijn twee jongens zijn er dol op. :D

groetjes yvon

5

Een van onze vaste klanten heeft hem vorige week bij ons gekocht

Haar eerste ervaring: IEW!! ... dat was het bij geleverde recept..
Daarna heeft ze een recept van internet gehaald, en ons ook een schaal met donuts gebracht, en die waren heerlijk!  :Y

Ze zijn inderdaad niet zo 'vettig' maar zeker niet droog.. en er zat een echte donut smaak aan  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

dan zou ik dat recept ook wel willen hebben Bommeltje.Die van mij smaken nl gewoon naar cake.Mocht die mevrouw nog eens bij jou in de winkel komen,dan houd ik me erg aanbevolen voor het recept. :Y  :D  ;)

groetjes yvon

7

Ik heb een een recept voor donut-muffins die ik ook vaak gebruik voor mijn cakepopmaker. Deze donut-muffins zijn lekker sappig en smaken echt naar donut. Deze versie is wel voor kaneel-donut maar als je de kaneel weg laat en bijvoorbeeld iets anders toevoegt dan krijg je ook andere smaken.

Klik hier voor het recept.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.