Onderwerp: Eerste strik, 75 jaar en forum jubileumtaartje
Voor het eerst eens wat gefröbeld met tylose. Leuk spul! Dus voor de verjaardagstaart van dochter werd het een strikkentaart en voor ons pap een rechtopstaande 75. Voor de megameet van mijn forum een lastminute verjaardagstaart gemaakt. De "huiskleuren" van dat forum zijn lila en paars, maar dat viel niet mee om te mengen. Iemand tips om mooi lila en paars te mengen. Ik zal eens kijken welke kleurstoffen ik heb...

knopje bleef hangen op de ipad geloof ik...ik heb andere berichten even leeggemaakt en gemeld!
K heb toen dus 2x opnieuw geprobeerd, 1x tylose toevoegen en gelijk tot strik verwerken (werd weeeer taai en onbruikbaar...
) en toen maar gewoon alleen fondant gebruikt en dat uit laten harden, toen was de strik wel erg mooi... Dus ben benieuwd hoe jij het met de tylose gedaan hebt (en of ik wat fout deed)
dragen&voeden forum klopt. En mijn jongste is al 6, maar ik ben er toch blijven hangen als modje. En er is een aantal doeken die ik uit sentiment toch maar bewaar. Wie weet draag ik er ooit mijn kleinkinderen wel in